FilmerFilmerFilmer...

Igar fastnade jag ju framfor 'Veronica Mars' sasong 2!
Men idag blire filmer for hela slanten...!
Har precis kommit hem fran bion, sag 'Charlotte's Web'. Sen blire 'Foraldrafallan', en MK & Ashley film, 'Over the Hedge', och 'Love Actually'.....! Som ni kanske ser sa blir det en massa barnfilmer idag (alla utom Love Actually)....alltsa jobbar jag :D  Menmen, jag klagar inte..som ni kanske vet redan sa aaaaaaaalskar jag filmer...allt fran barnfilmer till skrackisar...i just love it!!!!

Borjar om ca 25 minuter!

Allt e lost fran gardagen! Ett stort javla missforstand var det!!!
Jag var sur for att Lina inte ringde tillbaka, a Lina var sur for att jag aldig ringde! Jag tror att hennes telefon haller pa att tuppa av..! Menmen, det e lost nu! Man har inte rad att vara langsint har...vi har lixom inte tid med det!!! Men jag tycker fortfarande inte om Carrie, sa det kanske var bra att jag stannade hemma igar!!!

Imorgon bar det av downtown, ska dit a kika pa den tyska julmarknaden....blir nog skoj.
Sen har vi mote pa kvallen....mindre skoj kanske..menmen..vi ska ju dekorera kakor...YAY!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0