Nu sover dom...

..
...alla mina barn!
Satt uppe i Alis sang a pratade ett tag....hur mysigt som helst! Hon fragade vad jag ville ha i julklapp, jag sa att jag ville ha ngt som skulle paminna mig om henne hela mitt liv!

Hade en konstig sorts hemlangtan idag! Inte sa att jag ville aka hem, utan jag saknade manniskorna sa otroligt mkt!!! Jag tankte pa om jag skulle forlanga sa finns det endel som jag inte kommer att traffa pa minst ett ar....a hur knepigt e inte det!

Pratade m Marielle idag, hon haller pa att gora sig hemmastad i Kenilworth. Det blir nog bra det oxa!

Nae, nu ska jag nog kolla pa 'Love Actually', sen ska jag hoppa i sang...kanske kika lite pa VM igen...Logan var ju helt underbar...OMG!!! A sa var ju Leo med en liten stund oxa.....OMG *2...lol!

Ha're gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0