Polis Polis....

.....Ja, hur ska jag forklara det har...hahaha!

Sa har var det:
Jag o Lina begav oss ut for lite shopping idag.... fick ihop lite smatt a gott....lite julklappar till familjen ;) Sen begav vi oss hemat....nastan hemma hos mig (30 sekunder), sa kom Lina pa att hon fick lov att kopa salt...man vill ju inte sla ihjal sig nu nar det e halt! Sa vi svangde in till Ace (en hardware store). Kilade in, betalade, sen nar vi var pa vag ut sa fragade Lina om jag hade bilnyckeln...umh nej dd? Sa hon borjade leta, but no luck. Sen nar jag sag bilen, sa var lysena pa, sa jag sa att det var nog inga problem, lysena var ju pa sa da satt nog nyckeln i! FUCK!!!! Lina hade last bilen med nyckeln i!!! Hahaha. Och dom har ingen extra nyckel till bilen. Jaha, a vad skulle vi gora nu da??? Jag forsokte fa tag pa Jim eller Jen sa dom kunde hjalpa oss, men inget svar. Jaha, a vad ska vi gora nu da lixom!!! Men det fanns sa manga snalla man som ville hjalpa oss :D Iaf sa fick vi reda pa att man kunde ringa till polisen , sa kunde dom kunna hjalpa oss att oppna bilen! Sa vi ringde polisen (pinsamt, hahaha). Inga problem, dom skulle skicka en bil pa en ggn! Efter 5 minuter kom det en karl i en polisbil. Han skrattade lite smatt at....precis som resten av alla som sag oss! Iallafall....han fixade det dar ganska sa fort....! Han anvande en grej som sag ut som en san dar grej man mater (??) blodtryck (??)..alltsa en san dar grej som man satter runt armen a pumpar upp...den satte han iaf i dorrspringan a pumpade upp sa det skulle bli en liten glipa. Sen satte han in en kil for att gora glipan lite storre imellan ....efter det stack han in en lang stalgrej  (sag ut som nagot man oppnar brunnar med..???) a tryckte pa lasa upp knappen a laste upp bilen.....sa enkelt var det!!!
Hahaha...hur kul var inte det lixom! Hahaha.....lite pinsamt oxa! Men jag tror att vi klarade oss undan ganska bra....2 tjejer i 20-ars aldern.....seriously...hahaha...! Sen stod vi a pratade lite m polisen, han fragade om Sverige...etcetc....Men nej, han var inte snygg....hahahaha!!!
It was fun:D

Sen har jag faktiskt inte gjort sa mkt, fixat a donat lite...!

Kramar


Kommentarer
Postat av: carro

är Lina också från sverige ?

2006-12-03 @ 09:47:47
URL: http://www.laveya.bogg.se
Postat av: Storesyster

Nä nu!!! Inga poliser då får du lov att komma hem!
Skönt att det ordnade sig för er ivf! Puss

2006-12-03 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0