Vad ska jag gora idag da???

Hmmm, var ute a gick med Lina imorse vid 6.45 aven fast jag inte borjar forrens 15.00! Och nu vet jag inte vad jag ska gora hela dagen....ga ut med hunden, ga till bibblan kanske...I don't know! Har nastan tvattat klart, sista grejerna ligger i tumlaren nu! Rummet ser ganska okej ut. Barnens klader e tvattade, har iofs lite som maste laggas in i byran...kanske ska gora det..hmmm.....I don't know! Kanske ska sova 1 timme eller 2 :) Skulle va skont!

Nu e mor o D pa vag till K-holm for att hamta J, sen bar det av till Holland, for att imorgon hamta upp den lille! Jag kanner for henne! Snart kommer det vara jag....shittans, kommer bli sa svart att saga hej da till det har!
It's never the right time to say good bye!

Kommentarer
Postat av: 'den lille'

nedu latt var det absolut inte, helt blandade kanslor....uschusch....men d gar over =)..Kramen

2006-12-08 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0