WE ARE MARSHALL!

Klockan e nu 1.29 har och jag har precis kommit hem fran bion! Vi sag 'WE ARE MARSHALL'....duuuh, det kunde ni kanske lista ut....LOL!

En sann historia om ett Amerikanskt fotbolls lag, dar nastan alla dog i flygkrasch 1970. Hade nog inte gatt a sett den om den inte varit sann....men filmerna far ju en helt annan mening nar dom e sanna! Valdigt rorande!
En fraga till alla....och jag hoppas att iaf ngn ska kunna svara pa den... Ni vet filmen 'Alive'? Iaf, vilket ar hande det?
Om ngn i min familj skulle fa for sig att kolla upp det, sa kan jag ju upplysa er om jag har den filmen hemma i Sverige...sa d e bara att leta pa mina filmer a kolla upp det! Tack sa mycket!!!! :D

vad har jag sysslat med idag kan man fraga sig....forutom att ga pa bio alltsa!
Hmmm...jo, det var ju min forsta dag utan familjen (som e i Michigan), sa jag tankte ju bara softa a hanga har hemma i pyjamasen! Men ikke sa nikke! Vid 12-tiden sa kom Lina pa att vi maste ju fixa klader till nyarsfirandet....! Sa vi har sprungit runt i affarer nastan hela dagen...! Hittade jag ngt da? Jajjeman! kopte en svart klanning, ett par orhangen, ett halsband, a stay-ups till firandet! Fick inte kopa ngr nya skor for Lina...eller som hon uttryckte det - Fan Sara, du har ju redan 3000 par, inte behover du kopa flera heller!
Det ska jag saga er, att skor det e ngt man INTE kan ha for mkt av!!!!
Jaja, det var val inte allt jag kopte heller...jag kopte vikter som jag kan ha nar vi e ute a gar, a sa kopte jag lite strumpor och en RL-polo....Det var val allt skulle jag tro :D A sa blev det 2 besok pa S'bucks a ett besok pa Corner Bakery..fick ju lov att ata!

Nu borde jag egentligen ga och sova, for jag har ju min alskade lilla vovve hemma, a hur lange jag an vill sova pa morgonen sa gar inte det, for han maste ju ha frulle a sa maste han ju morron-kissa!

Wellwell....har ju en utmaning fr Carro som jag kanske borde ta itu med ;)

Gott Nytt!!!

Kommentarer
Postat av: carro

håller med där! skor kan man INTE ha får många av!! hejja sara!

2007-01-01 @ 09:10:20
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0