Barnvakt...

Jajjeman, barnvakt den här helgen oxå...men inte till 'mina' barn den har ggn heller! Annu en kompis till Jackie som vill utnyttja mina tjänster....mot betalning förstås :) Vilket är bra, iom att vi inte tjänar så värst mycket inom det här yrket....:/
Så snart bär det iväg, har aldrig träffat dom, vet inte vart dom bor...men jag har minsann använt mig av 'mapquest'...jajjemän! Upp på 'motorvägen' ska jag oxå...wellwell, det går som det går! Hahaha! Med lite musik så funkar allt!

Imorgon blir det slappdag med Jemma....vid halv 12 står vi först i kön till poolen, sen kommer vi att spendera hela dagen där..snacka skit, sova, sola, kika på badvakter, läsa (ska börja läsa Da Vinci Koden på engelska)....äta ska vi väl oxå hinna med...skulle jag tro :)
Sen på kvällen får vi se vad som händer...kanske hittar på ngt med Josefine, har ju inte träffat henne sen 4th of July...mer än en vecka sen alltså! Menmen, hon är till familjens 'lake house' så vi får se när hon kommer hem! Annars får vi se vad som händer....det lär ju märkas ganska snart!

Måste ju bara säga att min mage tar stryk av att vara här...socker i allt..! Min mage kan vara ganska känslig och här reagerar den fanimej på allt....måste vara sockret...dom har socker i allt....jisses! Menmen, det får bli hårdträning...snart...om inte annat, precis innan jag åker tillbaka...hehe! Men det ska nog fixa sig...men det är bara magen som har reagerat..benen e ok, armarna e ok....ja..det mesta är okej helt enkelt!

Idag har jag fått ett armband av Clay...så gulligt! Han flätade ihop 3 piprensare å så tyckte han att jag skulle ha det som armband! Jajjemän! Så otroligt gulligt! Jag ska nog gifta bort Alexandra (systerdotter) med honom....å vad sött :) Han är ju trots allt bara 2 år äldre än henne....*planeraplaneraplanera*...

Nähä, jaha, kanske ska börja röra på sig snart....det tar typ 20 minuter...men nu ska vi ju inte glömma att jag aldrig har varit där, jag har inte ens kört åt det hållet någonsin..men vafan...hittar jag så hittar jag, gör jag det inte så gör jag det inte! As simple as that!!! Tur att det inte är Emma....*tssss*!

Trött är jag iaf...skulle varit hem till Jemma egentligen..hon passar Ross, så vi skulle ha kollat på film å käkat pizza..typ....softat helt enkelt...menmen, en annan gång! Jag kan ju sova imorgon...om jag hittar hem det vill säga...hehe...+ att min mobil krånglar..går lixom inte att ringa från den..bara till den...hmmm...! Jaja, det blir ett äventyr!!!

Kommentarer
Postat av: anna

Hahahha.....
gissa vad passande det där var!!! vi ska på bröllop till 17 men först måste vi locka håret !!!!!!
ha det

2006-07-15 @ 13:00:25
Postat av: Paula

haha det dar lat ju spannande! :P daligt att inte ha en fungerande mobil ;) Hoppas allt gick bra for dig i allfall! och att du hitta dit och att barnen va snalla, sjalv sa jobbar man till elva idag men nu e det ju typ bara tva timmar kvar och ett av busbrona sover fortfarande sa ratt lungt e de ju :P
Kram pa dig!

2006-07-15 @ 15:19:53
Postat av: Lillesyster

tsssss...pastar du att jag inte har nagot bra lokalsinne va!? =) vad har du fatt det ifran da? jag som hittar overallt haha =)...hittade du fram tillslut da? btw, min 'familj' har ska ta ledigt jan-feb sa da aker jag hem redan i dec, sa vem et du kanske far besok fortare an du tror =D...Love!

2006-07-16 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0