igen...

...fick bara lov att skriva en ggn till!
Hade en lagomt konstig disskution m min värdmamma idag...eller jag vet inte om den var så konstig egentligen..kanske bara e jag som tycker det :)
Iaf, först när vi var ute så pratade vi om att byta familjer, åka hem och såna grejjer...inte om oss egentligen men iaf! Hon tyckte att vad alla (dom flesta) egentligen vill är att barnen mår bra, men i slutändan handlar det ändå om valet...antingen stannar man kvar eller så åker man hem till Sverige! Hmm, tänkte jag då, vad menar hon nu...kan hon läsa svenska kanske, hon smygläser kanske min blogg...eller kanske min tankar.....*tankarna var supervilda*...sen var det inget mer med det....oookej!
Sen så pratade vi om blomrabatter (jaja),
Jag -nästa sommar ska jag spendera tid hos min farmor och hjälpa henne med hennes gård..
Jackie - Om 2 år.
Jag - Va?
Jackie - Jag tror du blir kvar i ett år till...vi får se, men jag tror det!

Lixom hallå, har jag missat ngt eller.....(?)....! I don't get it! Ser hon ngt som jag inte ser (?) Maybe!

Ja jussd! Hon tycker att jag ska plugga psykologi.....lixom, va? Vad ser hon som jag inte ser...! Vet ju inte ens om jag kan stava det rätt......!

Har varit ute och cruisat idag...alldeles själv..jag å BMW:n..jajjemän, inte ens i barnbilen...nog för att den är i Michigan (hur nu d stavas?)..men iaf....helt alldeles ensam...ascoolt!!! Hahaha, så duktig jag var...haha..å hittad överallt jag skulle oxå...jajjemän! Ska bara lära mig vägen till Carolines skola, sen e jag all set!

Men det finns fortfarande tvivel....vet inte riktigt om det här är min grej....vi får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Psykologi!? ja, why not!? tror nog att det skulle kunna passa dej =)
Kramar

2006-07-07 @ 11:16:33
Postat av: Storesyster

Ha ha ... psykologi !!! Du kommer att bli som mig !! Puss

2006-07-07 @ 15:36:26
Postat av: fia

Halloj du!
jo men det ar faktiskt sant. har nog bestamt mig nu. det ar lixom bast att byta sa snabbt som mojligt. har hittat underbara kompisar har men de ska alla aka hem efter sommaren sa jag maste anda borja om med nya manniskor sa da kan ju lika garna gora det nan annan stans. va det svart att byta familj? svart att hitta en ny? jag har ju min spadbarnserfarenhet sa det maste ju va ett plus! ska slappa bomben i helgen...de anar nog inget tror jag inte=) ska bli spannande med den reaktionen! mamman kommer bli galen o slanga ut mig=) men jag har faktiskt sagt att jag inte riktigt gillade sysslorna har for nagra veckor sen. da sa hon att jag kunde ju stanna over sommaren och se sen. men jag kanner att jag inte vill slanga bort mer tid av mitt ar med att gora det jag gor nu, det ar ju trots allt mitt ar sa man far va lite egoistisk. jag satter ju dom i en illa situation men det ar ju deras problem...eller?? jag vill ju ta vara pa mitt ar! kanske tom hamnar i chicago=) eller philadelphia....ha det bra sara!! manga kramar

2006-07-07 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0