Major insult...!

Yepp, had one today...tyvärr tänker jag inte disskutera den med er, iom att jag inte har disskuterat den med personen ifråga....! But it's pissing me off!!! Tänkte väl inte så mkt på det just då, men ju mer jag tänkte på det, desto argare blev jag! Eller jag blev är väl intearg precis, kan inte förklara riktigt hur jag känner det...men kan ju säga så här; det får mig att vilja stanna här hela året iaf...ingen brådska tillbaka!!!

Menmen, det har ju hänt roligare saker oxå...humoristiska iaf..hahaha..so funny! Iaf var hemma mellan vändorna i bilen, höll på att laga lite lunch å så när det knackar på dörren..gaaaah! Utanför står det 2 grabbar...typ 17-19 kanske...iaf, jag går ut och ena grabben;
Hey we're going to Maui with our fotball team, you wanna be my date?
Vad gör jag, jo jag asgarvar denna stackars grabb rakt i ansiktet *asg*.
 Han ba; asså egentligen vill jag bara sälja böcker till dig
So what've you got?
Well, the books are a bit pricy so might wanna take a look att the magazines.
Okay. Well, I don't really see any I like? Oh, maybe cosmopolitan and elle...but I need three right?
Yeah.
Right...ohhh maybe fitness..hahahaha.
O no you don't need that, your body is perfect.
ASGARV I FEJJAN.....hahaha
Maybe ur husband wanna have one?
I don't have a husband!
Ohhh...good so then I can date you....
Mer asgarv i fejjan....hahaha!

Det var mer än roligt, vet inte om dom tyckte att det var så roligt...men jag skrattade iaf en hel del...moahahahaha...det här var bara en liten del av vad som hände, men ni kan ju tänka er hur många ggr jag skrattade dom rakt i ansiktet....kanske låter taskigt, men jag kände att jag behövde få skratta lite, och jag tror inte att dom tog så illa upp...och om dom gjorde det så har dom ju iaf varandra...hahahha! Stackar satar..moahahaha!

Och nej, vi har inte varit på gymmet än....hahaha, vad trodde man lixom...hahaha! Men jag har tränat hemma så att jag har träningsvärk i benen...det är alltid ngt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0