Spektakulärt..

Var downtown igår...! 'Taste of Chicago'! Hur coolt som helst! Dom hade fyrverkerier iom att det e '4th of July' idag...Independence day...jajaja..hela det köret iaf! Men jäkulens va skoj d va..! Allt i Amerika e större...I promise! Har verit hemma hos tysken i 2 dagar nu...helt galen :)
Chicago e häftigt...seriöst! Idag när vi satt och åt frukost så sprang vi ut och kollade på 'the 4th of July parade'....oxå ganska häftigt! Vi e lite goofy ;)
MEN, inte har jag sett ngn fin pojke än...och man tycker ju att jag borde ha gjort det..har ju vart både i CA, och nu e jag ju i IL...menmen, det löser sig nog..vem vet! Kanske när jag börjar plugga!
Ska till ett College på torsdag och göra ngt test...skojskoj..eller inte..! Men min 'mamma' tycker inte att jag ska ta en engelska kurs....'too easy'...what if I wanna do something easy.. :) Närå, ska se vad som finns...det löser sig nog!

'-Hey, you can see the stars, do you know what that means?
-That there are no clouds.....'
  Hahaha..så smarta e vi...typ! Hehehe..!

Och vart e min mamma....försökte ringe henne idag..men inget svar...hello-ho!!! ): Jaja..jag får försöka igen..! Wellwell...ni kanske har fint väder och bara vill vara ute..vad vet jag!

Vad har mer hänt här...umh...jaaa..inte vet jag....allt har gått så fort..helt galet har det varit iaf..hade kanske tur som kom ut och träffade folk på en ggn..! Imorrn, ska jag ta d lungt..tvätta lite, utforska området (har inte hunnit m det än)...!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

oooh 4th of july, funky! men halla mamma e ju i italien med pappa jue, kommer hem runt den 9juli, sa det e ett tag kvar =)....dont worry, u will see cute guys =)..
Kramar

2006-07-05 @ 12:32:12
Postat av: Storesyster

Nu vet du ju redan var ma är ... de kommer hit på fredag o till tänger på lördag em !!! Puss

2006-07-05 @ 17:11:34
Postat av: paula

haha det dar later ju hur bra som helst! hur gick det pa college?? puss och kram!!

2006-07-06 @ 20:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0