Weird thoughts!

Grejjen e den att jag tycker att det e jätteskoj att prata med ALLA er där hemma, i telefon eller på nätet...eller personligen om det nu skulle vara fallet (har inte hänt än dock)..MEN, dom senaste dagarna har jag haft en konstig tanke....., vad kan det vara undrar ni säkert (?)   :p
Jo, det känns som om jag håller på komma ett steg längre, jag saknar inte Sverige på samma sätt (egentligen saknade jag väl aldrig Sverige, mer människorna i det avlånga landet)....när jag pratar med ngn på alla dessa möjliga sätt så blir jag så otroligt glad att ni finns.... :)  MEN, jag har inte samma saknad! Nog för att jag skulle vilja se er alla..dricka en drink eller nått..hehehe!

Jag vet ju fortfarande inte om det här är rätt grej för mig, men det är en annan sak!!! Skulle jag få för mig att lämna detta land, som jag konstigt nog har börjat gilla allt mer, så är det för att det inte känns rätt och att jag kanske har kommit på vad jag vill plugga på hemma plan. Med andra ord, jag kommer inte komma hem för att jag e 'homesick'.....!

Okej....that's that :)

Saknar er alla....men snart firar jag två månader i USA :) And I like it!!!!
Lixom hallllllllå, 2 månader...shitpommesfrites..vad har jag sysslat med egentligen...2 månader!!!


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

I know right, kanns likadant har =) men jag och mamman har har kommit pa en 'plan' hon tycker att du och jag ska aka runt och jobba lr natt i 6manader runt jul nangang haha, appropa ingenting kom hon fram till det lixom =).....
Kanner som dej dock, love the country men det e ju det har med att vara au-pair hmmm =) fasst lite skoj maste jag ju erkanna att jag tycker att det ar =)...
Kramar

2006-07-11 @ 15:45:44
Postat av: Paula

haha du e saa sot!! men du e inte pavag hem, du far inte aka hem innan mig och jag far inte innan 22 juni nasta ar! ;) maste ta a ringa dig!! kram!!!

2006-07-11 @ 16:59:53
Postat av: carro

VA!! redan 2 månader ?!!! oj va tiden går fort! kram *

2006-07-11 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0