AP-möte!

Har varit på Au Pair möte idag...själva mötet var väl inte överdrivet givande...menmen...fick iaf träffa en massa nytt folk vilket var jätteskojigt...slutade med att jag fick välja på att gå på RODEO eller bio...konstigt som det kanske verkar så valde jag bio....och samma film som igår....weirdo!!! Var helt enkelt för trött för att gå på rodeo...så d fick bli bio med en ny svensk bekant :) En tjej som heter Sara....vi är tre Saror i våran grupp....där ser man :)
Filmen var lika bra idag som den var igår :) Så vill ni se en bra film så se 'The Break Up'!!!!

Sen när jag kom hem så slog jag en signal till Rebacca...Australienskan...hon kom å hämtade mig å så åkte vi vidare till ett shopping ställe (vet inte vilket??? har fortafarnde dåligt lokalsinne..d du Emma!). Vart bara en massa kikande...kom dit ganska sent..å dom stängde klockan 7 (19,00)...sen blev d middag...mumma...'Fresh Choice'...sallader, pizza, soppor, bönor, pasta....you name it! Som alltid (bara andra ggn iofs), så blir d mkt mat när jag å Becca äter tillsammans....å hon e miniliten...förstår inte hur hon kan äta så mkt!!!
Iaf..medans vi satt å pratade så kom vi in på en av mina drömmar, helikopterflygning.....! Och tro på f-n att hon kanske kan fixa så att jag ska få flyga (åka med förstås) helikopter, genom sin värdpappa.....HUR COOLT E INTE DET??!!??

Och idag så fick vi reda på en INTE så rolig grej.....det har blivit beslutat att poängen vi måste ta när vi e här måste tas genom ngn skola...så jag som hade planerat att åka med 'suntrek' kan inte göra det...eller jag kan ju fortfarande åka på resan men jag får inte mina poäng......IT SUX!!!!! Menmen, jag får väl ta ngn yogaklass lr nått!!!! Helt jäkla kasst!  Det e ganska vanligt bland AP:er att åka på en sån resa, iom att det e ganska dyrt att läsa kurser i Amerika, speciellt i Kalifornien! Not so much fun!

Kommentarer
Postat av: carro

det där me poäng fattade inte jag?
JA SÅÅÅ COOLT med helikopter :). hoppas du får förverkliga din dröm! i sverige är det hot hot hot ! kram !

2006-06-12 @ 15:52:42
Postat av: Lillesyster

mohahahahahahaha dar ser du att man kan ha kasst lokalsinne, guess I know who i got it from =)...men d e lungt jag hittar nada har, har kort en gang(minibuss=stoooooor) men da var d bara jag och den andra au pairen sa d va lungt for hon visste var vi skulle =) har nu lyckats me metron iaf, akte at fel hall forsta gangen =)...haha so i guess we r just as good! Helikopter? fan va nice =)

Moah

2006-06-12 @ 21:10:12
Postat av: Paula

namen? vadda far man inte ta creditsen sa nu langre? det var ju ratt surt faktiskt. Pratade med en tjej igar och hon rekommenderade det jattemycket! och en annan skulle aka i september. Vadan denna forandring?

2006-06-13 @ 14:43:47
Postat av: paula.... igen :P

haha nu vart jag for upprord, man maste ju vara lite trevlig assa ;)
Hur ar laget annars? Gar allting bra med familjen? tankte ta och ringa dig nan dag framover men vad var det for tidsskillnad nu igen? och nar skulle det passa att jag forsokte fa tag pa dig? :P
ha det sa bra!! Kraaam!

2006-06-13 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0