Dåligt samvete...

ooooooppppsss! Skulle ju ha åkt till L.A till helgen, men ångrade mig å beslutade mig för att stanna hemma...kände inte för att betala $100 för att flyga dit, va där en dag å sen flyga hem....kunde iaf ha gjort det till en långhelg! Men iaf, varför har jag då dåligt samvete (?)..jo, för att killarna som jag skulle bo hos hade planerat en massa grejjer som vi skulle göra....alla 3 skulle ta med mig ut på en varsin grej....därför har jag dåligt samvete....! Menmen....kan ju hälsa på dom en annan gång, vet ju inte ens vilka dom är...!
Betyder alltså att jag blir hemma själv den här helgen (midsommar å allt :)), tänkte inte göra så mkt, slappa, sola, shoppa...bara ta det lungt...å så har jag lite saker jag ska göra i huset...typ klippa gräsmattan (vilket bara e tre små plättar), göra rent ngt annat (vet inte vad det kallas)...soft helg iaf! Och så e jag ledig på onsdag oxå, då ska jag å Rebecca åka till 'Great America', en nöjespark...jiiihoooo...that's my style!

Har inte hört ngt från hon som jag skickade mailet till igår....angående ny familj å sånt...ville bara ha lite klartecken på hur allt funkar....menmen, det kommer väl antar jag :)
Vet fortfarande inte hur jag känner...på riktigt alltså! Måste ta en riktig funderare på om jag verkligen vill göra det här.....asså, jag vill vara kvar i USA....i like it! Men vill jag vara au-pair(?)...jag antar att det beror på vad för familj man får....we will see, we will see!!!!!



Kommentarer
Postat av: paula

asch da, orka ha daligt samvete :P gor bara livet mycket jobbigare och inte det minsta lilla roligare.
Ta och tank igenom vad du gor, jag skulle rada dig till att prova i allafall en ny familj innan du ger upp hela au-pair grejjen!! Vet precis hur det kanns att inte vilja mer men forsok att inte doma alla pa grund av erfarenheten du haft just dar! har du pratat med boston?
*tusen kramar* //paula, jag hoppas vi hors snart!

2006-06-21 @ 01:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0