Gaaaaah...!

E lite frustrerad....men det går över....oroa er inte, det har inget med Amerika att göra eller min "familj"...annat...typ privata grejjer som jag inte riktigt har bestämt mig för om jag vill blogga om (tråkig e jag)!
Jaja, blev inte så långt nu, mitt eftermiddagspass börjar om cirkus 13 minuter å ungarna e ute å väntar på mig!

Det känns ganska konstigt att vara här, alltså jag saknar ju "människorna" i Sverige, men jag trivs här så jag vill ju inte åka hem..asså ni fattar...! Jag antar att det bara e rätt att man saknar dom :)

Jaja, jag ska gå ut leka med dom små :) Solen skiner konstigt nog inte (whattheheckiswrongwithCalifornia?), menmen, det e varmt å skönt iaf :)

Imorgon blire bio m Rebecca (aupair från Australien)..hon tar ox?ô4 hand om trillingar fast dom e 7 månader....lucky her! :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0