Glad Midsommar!!!

Hoppas att alla har haft en bra midsommar!!!
Min har inte varat lika länge som eran ;p menmen, det gör väl inte så mkt!!! Antar att vi inte gör samma grejjer heller....medans ni snapsar och har er så spenderar jag mina timmar med att döda myror (hur många finns det egentligen???) och försöker vara ute så mkt som det går, men det e hur varmt som helst...sköööönt e det iaf...! Menmen, iom att det inte blir Sverige just nu så behöver man ju inte tänka på solbrännan :) Jag kan tänka mig att ni har fått lite bränna efter det fina vädret (?)..men som jag förstår det så har det 'fina' midsommar vädret inte svikit.....eller? Hört att det varit lite regn....skojigt! Oroa er inte, har beställt kanon väder till nästa år...fast det förstås man vet ju aldrig vart jag hamnar....vart jag än går så kommer jag att försöka att ta det fina vädret med mig :)

Chicago på måndag!
Känns bra!
Det innebär iofs att jag kommer att få lov att se snö...dom har långa vintrar där har jag hört...jaja! Men jag tror att det finns fler au-pairer där, + att dom har SVEA och Fröken Fredag..(fråga mig inte vad det är..min nuvarande RM är svensk och hon bodde i Chicago förut, så hon har berättat lite vad som finns att göra.). Familjen verkar mycket lugnare...verkar ha mer erfarenhet av allt, + att dom har haft au-pairer förut, dom vet lixom lite mer vad dom kan förvänta sig...och hur man ska gå till väga med det mesta! Kämpigt att packa allting igen...har ju typ precis packat upp allting! Jaja, smällar man får ta!

Om jag skulle få för mig att rymma, så går det direkt flyg till Sverige :) 

Slapphelg! Familjen är i L.A....så jag behöver inte känna mig stressad av att dom är här...kan gör det jag måste göra när jag känner för det (nog för att jag nästan har gjort allt redan), att jag kan göra allt när som helst på dygnet iom att barnen inte är hemma och sover middag, eller har lagt sig för natten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0