Hahahaha....

...hehe...jo, d hade väl kunnat vara d Carro...men nej, inte än :) Hahaha! Men när vi ändå pratar om det så måste jag bara säga att jag beundrar småbarnsföräldrar...shitpommesfrites, när fan ska dom hinna ha sex???? Vafan har dom för trick så att dom kan hålla det vi liv och inte bli 'bara' päron (?) i don't know!

Har bakat brownies idag....MUMMA! å muffins...yum!

O ja skitskoj...satt i sandlådan (japp...) idag med Abby och Lea, å ni vet hur alla med småbarn ALLTID ska pratat med varann, iaf så var det en farmor som började prata med oss..bladibladibla...Oh so you're also from California..... ehhh,umh, no I'm Swedish....Ohhh i couldn't tell coz i can't hear an accent...!!! COOLT, nu låter det säkert som att jag pratar meeeegabra engelska, men så är inte fallet :) Dom e så bra på engelska här...hahahaha...duuuuuuh!!!! Iaf, så tyckte jag att det var ganska kalas..iom att jag bara varit här en vecka.....eller bara å bara..jag menar REDAN en vecka...lixom hallå, har det vekligen gått så fort....gaaaah! i'm losing track of time...aaaaaaaaaaawwwww!

O-oo, jag tror att vi snart e på väg till gymmet...ska få en rundtur på gymmet..FANCY! Men vi får se om jag ska skaffa ett kort iom att vi troligtvis kommer att flytta i typ augusti...lr september, kommer inte ihåg :/ och man måste skaffa årskort å d kostar ngr tusen...+ att det kostar typ tusen i månaden..lr nått...isf e d bättre att vänta...å vafan klagar jag för, jag springer ju efter 3 2-åringar varje dag...and that i call exercise...uhu!

Ja jussde...min värdmamma berättade att när dom ska till LA i slutet av juni, så ska jag följa med...MEN jag behöver inte bo med dom och barnen på hotellet utan dom har fixat så att jag ska få bo hemma hos en av deras kompisar och hans 2 roomies....coolt....dom tyckte att d kanske var roligare..maybemaybe, we'll see!..Ska få lite rundturer å sånt..tihi....! Jag å tre grabbs...oh my...hahahaha..d blir nog jättebra!  Tanken hade ju annars varit att när dom skulle dit så skulle jag ha varit hemma med Ben (han kan va lite stökig...men han e ju trots allt kille).....!

Iaf, Carro...fundera lite mer på det där för det har inte släppt än, e fortfarande frustrerad....notgoodnotgood! menmen...jag har väl försatt mig i den situationen själv...eller nått....typ!



Love


Kommentarer
Postat av: carro

jag skulle gissa på kärleken . the one du träffa innan ?

2006-06-04 @ 02:17:07
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0