Hmmm...

Ska vi försöka se det positiva i det hela(?)...Vi har tur som har en sån bra målvakt, annars hade vi förlorat med mycket mer än 2-0..! Go Isaksson Go!
Men det e klart att det känns otroligt sorgligt att vi inte gick vidare! Jag har dock inte hunnit få någon VM-känsla! Här på andra sidan Atlanten (speciellt där jag är, kan tyvärr inte tala för andra delar), är inte intresset så stort! Vilket är väldigt synd, för det är roligt med lagsporter! Speciellt fotboll tycker jag! Men smaken är som baken....delad!

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, det e inte lika varmt ute så det blir nog en promenad...alltid skönt, har ju inte blivit av på ngr dagar...har ju varit lite för varmt + att jag har haft endel att fixa med!

Ja jussd...igår när jag promenerade hem från centrum å var på väg över ett övergångsställe så höll en brat i en Volvo på att köra på mig.....I EN VOLVO!!!! Liksom hallå....not fair! Så Paula, just nu e d inga småleenden när jag ser en Volvo....(!)...eee...skoja bara...tyckte att det var lite humor att det var en Volvo faktiskt :)

Såg 'Brokeback Mountain' igår...men min skiva var lite hackig så det var lite irriterande. Men den var bra, synd bara att jag var så trött! Hyrde 2 filmer igår....men orkade inte se den andra...får bli inom d 2 närmaste dagarna, för sen åker jag ju till Chicago :) Andra filmen jag hyrde va 'A history of violence', e ju lite småkär i Viggo Mortensen, så den filmen har jag gått å småsneglat på ganska länge, nu blev det äntligen av! Har ju kommit ut en film om 9/11, men jag lyckas aldrig hitta den...och går jag dit idag igen för att leta reda på den så tror dom väl att jag e tokig :p  Kan nog hyra den när jag kommer till Chicago....!

Ska försöka få tag i Becca idag, få se om vi kan hitta på ngt skojigt....inte för att det finns så mkt skojigt att göra här....men vi kan ju iaf gå ut å käka ngt, gå på bio kanske....'Click' har ju kommit ut nu...kuuuuuuuul!

Har nästan packat klart nu...det e så konstig, att än en ggn packa ner hela sitt år i en resväska! Helt galet! Vet inte riktigt hur mkt mina väskor väger, men det borde vara okej, iom att dom bara vägde 19kg när jag åkte hit å jag har ju inte köpt så mkt medans jag har varit här + att jag kan packa en massa i min ryggsäck iom att jag inte har ngr leksaker i den just nu! Måste köpa en rullväska som jag kan ha som handbagage! Får komma ihåg att göra det tills nästa ggn jag ska ut och flyga!!!


Kommentarer
Postat av: lillesyster

precis, we liiike isaksson, har sett ' a history of violence' mohahaha beat u to it ;)...den va lite mysko men sa e jag ju inte kar i viggo heller, oooorlandooooo =D.....Har fatt hit en till resvaska idag men mamma har iaf lovat att komma med bilen och hamta mej nar jag ska hem, blir nog till vintern om jag kommer in pa skolan, och da blir det till amerika med mamma och pappa om du e kvar, annars drar du och jag pa roadtrip baby =)....hoppas allt gar jattebra pa mandag nu, let me know, aight?! Love you!

2006-06-24 @ 21:20:53
Postat av: Paula

Haha!! fatta vad fult, till och med nar du nastan blir overkord sa e det lite mysigt bara for att det ar en volvo! ;)
jag har hunnit bli olycklig ikvall!!! kort runt i bilen och vart vilsen 3 timmar, en resa som jag borjade klockan 10pm och egentligen inte skulle tatt mer an en halvtimma, Har dock antligen kommit hem nu! klockan e 1... kommer att uppdatera hela historien pa resedagboken for tro mig det hann handa mkt pa dom 3 timmarna ;) hoppas flygresan gar bra! du ska veta att jag tanker pa dig!

2006-06-25 @ 07:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0