Jahaja....hmmm..

Idag vet jag inte riktigt vad jag har att säga...så mkt men ändå så lite....finns endel som vill komma ut, men jag vet inte riktigt vad det är...kneeeeeeepigt!

Soft dag idag...jobbade mellan 7-13...ledig tom 17, sen jobbar jag bara till 18...hääääärligt! :) Sen blire bio med Rebecca...'The break up'...hoppas att den e bra:)

Har träffat en till tjej idag..deras förra nanny/barnvakt; Lisa, 21 år...jättetrevlig...så vi ska hitta på ngt ngn dag...iom att hon kommer härifrån så vet hon ju lita vad man kan göra och så....hon har precis kommit hem från en 2.5 månads road trip i USA.....hon åkte sj...hur coolt e inte d :)

Rensade lite ogräs igår (har inget med barn att göra jag vet), tänkte väl inte riktigt på att solen sken :) Men iaf, fick en liten solbränna....har en 'remsa' mellan byxlinningen och linnet på cirka 3 cm brett å 6-7 cm långt som e MEGA solbrännt...hahaha, hur snyggt e d lixom :) såg d när jag skulle duscha..hahahaha...snyggve lixom..! vackert Sara! (på ryggen alltså...hahaha)

Kalaset närmar sig...jääättemkt att göra..gaaah..paaaaaniiiik..Närå, så farligt e d inte..eeeeh jo d e d! 16 barn å 25 vuxna....fler vuxna än barn på ett barnkalas...intressant! Och på söndag blire lite mer folk, fast typ bara familj å så :)  Fast då ska ju jag på mitt första AP-möte :) träffa lite fler AP:er...skulle egentligen ha varit till SF på en konsert (fråga mig inte vilken...för det vet jag inte :)), menmen, det får bli en annan ggn!

Jajaja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0