Känner mig lugn nu.....!

Allt känns bra, det känns inte lika överjävligt om jag skulle få lov att åka hem! Har ju varit här och provat på det här, och passade inte i den här familjen....och finns det ingen ny familj som passar så gör det inget om jag måste åka hem....I made peace with myself about that! Skulle jag komma till en ny familj och inte trivas där är ju inte det heller nå bra!
Nog för att jag trivs i USA....men man måste ju trivas med det man gör oxå!!! :)

Jag skippar L.A nästa vecka, blir bara en massa extra resande....får ta det en annan ggn. Och iom att dom inte behöver mig med så stannar jag hellre hemma och träffar männsikor och shoppar lite...Ska försöka hitta till shoppingstället i Fremont....men vi får se...! FLAGGOR TILL FARMOR!!!!

Jaja, inte så mkt mer att säga nu :) E helt j*la lugn bara :) Fast jag måste ju erkänna att jag inte e sugen på att flyga i 20h....hahaha...smällar man får ta dock :)

Kommentarer
Postat av: paula

oj, annu en gang vad ar det som har hant? jag vet en familj som vill ha en au-pair till hosten, (men det varj u da det) ragullig verkar hon, smasugen pa att byta till henne sjalv bara for att hon ar sa himla sot!! :P och fraga mig inte hur jag hittade at henne ;P Naja, vantar med spannaing pa ett svar pa e:mailet och ska som sagt frosoka ringa, kanske redan nu till och med!! kanske hors snart da! Kram!

2006-06-19 @ 01:46:17
Postat av: Lillesyster

det kommer bli toppen vad som an hander vannen =)...atleast you made it there =)....annars far du komma hit till mej =)....moah

2006-06-19 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0