Ooooookeeeej....

Tack Carro!

Jag mår bättre nu :) försöker smälta allt bara.....! Menmen...no hard feelings! Var och shoppade med min värdmamma...så som ni hör så e vi ju inte ovänner iaf! Dom ska till SF imorgon för det e ju farsdag här så dom undrade om jag ville följa med, men jag tror faktiskt att jag ska avstå...va hemma, sola lite, ringa lillestoresyster....etc!

Min LCC (Local Childcare Coordinator) , var här idag, å på henne lät det som det inte var så svårt att hitta en ny familj, men man vet ju aldrig! Sen så har ju jag fördelen med att jag kan tänka mig att vara på olika ställen i USA...jag behöver ju inte specifikt va i Californien...även fast det skulle va väldigt soft! Hon hade faktiskt en familj redan...men det var inget för mig! Det var en familj med 2 barn och ett 3:e på väg (väntas i oktober), barnen är 2 och 4, tjejen som e 4 är blind (iaf på ett öga), vet lixom inte om jag e redo för en sån utmaning...ni förstår vad jag menar...det är ju ganska mycket ansvar! Vi får se vad som händer..kanske hamnar jag på östkusten trots allt....we will see, we will see!

Och även fast jag skulle få lov att åka hem så känns det inte så illa just nu...måste bara vänja mig vid tanken att det kan faktiskt bli så!!! Men när jag pratade med min LCC så sa hon att man inte behövde hitta en familj på 2 veckor, utan om det tog längre så gjorde d det...fast det berodde förstås på au-pairen..ifall det var värt det lixom!!!

Jajaja...blir jobbigt att lämna barnen, men jag å föräldrarna tyckte det var bäst att göra det nu, så att det inte skulle gå längre tid å dom skulle fästa sig ännu mer med mig....MEN det blir nog till att lämna Pingu and Mr Penguin....sorgligt men sant...jag får skylla mig själv som har fått dom att 'gå med' i min pingvin-kult! hahaha....jag lyckades med ngt iaf!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0