So that's it (?)......

...
nu vare fixat....va ere som e fixat (?)....ni fattar va...eller ja..vafan, spelar ingen roll!!!
Har pratat med värdpäronen...å vi har tillsammans bestämt att jag ska byta familj, det känns bra att det var ett gemensamt beslut :)
MEN, nu kommer en 2-veckors period av väntan...kommer dom att hitta en ny familj till mig, eller kommer jag att få lov att åka hem till Sverige?????
JAG VILL INTE åKA HEM TILL SVERIGE. Inte än iaf! Känner mig inte redo för det ä, jag trivs här..i USA...konstigt va?
asså jag har ju inte alls planerat att komma hem innan året hade gått....vet ju inte alls vad jag ska göra om jag måste åka hem...inga planer alls...lång semester kanske...hade ju bara nästan 2 månader innan jag åkte ;) Menmen, juli å augusti kan jag ju alltid va ledig...semester...hehe!
Vafanjagvetinteallsvadjagskagöra!!!!!
Menmen, vet ju inte vad som händer än, vi får se vi får se! Och om jag ska åka hem så måste jag fanimej ut å shoppa, har ju inte gjort det än....speciellt till mina älskade små barn (Adde, Linus, Alex, Flisan & Gelan)....å flaggor till farmor måste jag köpa snarast, tänkte iofs göra det idag...efter mötet med LCC:n...får se om jag kan hitta ngr fina....det finns ju så många...men det löser sig nog!!! Och om jag komme hem så kan jag ju alltid spendera tid hos farmor, var längesen jag spendera nån sommar vecka i Digervåla...I used to love that as a kid!!!
Har gått ner lite över 3 kg på bara ngr dagar, vilket kan betyda att det här var ett bra val...inte så hälsosamt att gå ner så 'mycket'  när man kanske inte behöver det...vad vet jag...jag kanske behövde det....who knows!?!?!?!?
Jag är verkligen inställd på att återvända till Svealand....men vi får väl vänta och se vad som händer! isf blev ju mitt år i USA 6 veckor...woaw!!! Känns som ett nederlag, även fast jag vet att jag inte borde känna så, men vet ju aldrig vad för familj man kommer till eller om man ska passa in....ni fattar vad jag menar...but still, i feel lika a failure!!!!!


Kommentarer
Postat av: carro

vad hände med familjen ? du är inte dålig ifall det skulle bli så att du kommer hem. det är ju som du skriver, man vet inte hur man kommer passa in i familjen man får. sånt måste va skitsvårt! kam

2006-06-18 @ 00:04:04
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0