Vad sager man...!

Igar jobbade jag ju kvall, sa jag tankte ta lite kort pa 'mina' barn. A sa tankte jag va lite smidig samtidigt, sa jag sa till dom att ta pa sig pyjamasen innan jag tog kort. :) Men Kyle ville inte gora det for han hade ju inga rutiga pyjamasbyxor. Jag sa att han inte behovde ha rutiga pyjamasbyxor pa sig, han kunde lika garna ta ett par andra. Men han ville prompt ha ett par rutiga. Da sa jag att vi kunde val ta fler kort nar han fatt ett par rutiga pyjamasbyxor. Da sa han att det kunde vi inte alls det, for han skulle sakert inte fa ngr rutiga pyjamasbyxor forrens han fyllde 15, a da skulle ju jag inte ens vara har!!! Da sa jag att da far jag val satta mig pa ett flyg a komma hit a ta ngr kort. Men d trodde han alls inte, for nar det hade gatt sa langt (8 ar), da skulle jag minsann ha glomt bort dom! Naedu sa jag, finns inte en chans pa miljoner att jag glommer bort er!!!! Da sa Ali till Kyle -D e val klart att hon inte glommer bort oss, vi kan ju vara ganska forjavliga ibland!.

Det dar har han nog klurat pa ett tag.....barn tanker mkt....!!!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Toksöta ungar det där! Puss

2006-11-30 @ 10:29:03
Postat av: lillesyster

so gulligt =) som om man kommer glomma dom lixom, never!
Moah

2006-11-30 @ 11:04:16
Postat av: carro

hihi sött ! klart du inte glömmer bort dom. de e ju en stor upplevelse i livet :)

2006-11-30 @ 11:07:43
URL: http://www.laveya.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0