FOOTBALL!!!

Amerikansk fotboll is the shit...I tell you folks, so much fun!!!

Var pa min forsta match idag...OMG! Vi hade inte bara tur med vadret, vi fick aven varldens basta underhallning....assa, det var en san bra match sa ni fattar inte! Det har e nu inte mina ord till 100%, for hur skulle jag kunna veta om det var en bra match (????), det var ju trotsallt min forsta match...men fysatan vad roligt det var!

Jag blev placerad med vara gaster, iom att 'min' familj skulle aka nar halva matchen gatt!

Vara gaster holl dock pa Michigan State.....och hemma laget var Nortwestern....ojoj! MEN, jag tyckte val inte att det var sa dar jattenoga egentligen...jag klappade lite nar jag kande for det a sa...slutade med att jag hejjade pa States....och konstigt nog var det dom som vann :P
Dom vande ett underlage pa 38-3 till 38-43...och pa valdigt kort tid..OMG!
A jag kan ju saga att vissa av dom har grabbarna dom e inte lite stora...SHITTANS sager jag...assa, nar dom stod dar nere med sina coacher sa var dom dubbelt sa stora, om inte mer..det var helt sjukt...! Dom storsta star ju langst fram nar dom spelar sa dom tar ju onekligen emot manga smallar, a maste kunna halla motstandarlaget borta....assa vissa av dom vager ju forfan 300 pounds...d e inte lite det ska jag saga er...jisses!
Det har var ju collegefootball...men dom sager att den e roligare att ga pa an pa den riktiga ligan...men det skulle ju va skoj att komma ivag se 'Bears' oxa...men har hort att biljetterna kostar typ $100...owell, vi kommer nog ivag dit oxa :)

Nafan, sova kanske man ska gora...eller kolla pa film...har Shrek 2 a Shark Tale..vet inte vilken jag ska valja...kanske inte blir ngn film overhuvudtaget, vem vet...ingen vet....(hehe...owell)

Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0