Heheh...okej da...

Kanske inte e sa gammal iaf :) Om man jamfor m andra...hehehe!!!

Iaf, allt e bra..lite trott a sa, men d e lungt!
Har varit i den har familjen i 2 veckor nu, och det kanns bra...vissa dagar battre an andra...men det e bara smagrejjer!

Drack bira i fredags :) Var forst ivag till Six Flags..wooohooooo :) var val dar fran 18-22.40, ashaftigt :)
Sen hade jag ju bestamt med Lina att vi skulle gora ngt efter att jag kom hem...!!! Jag langtade sa fruktansvart till min sang, men jag ringde Lina a hon tyckte val att vi kunde hitta pa ngt ett par timmar iaf! Okejda! Sa in i duschen, pa med klader, borsta haret, pa m lite mascara, a sa ivag! Vi hamnade hemma hos Charlie a hans roomies..! Alltid trevligt att vara dar, dom e sa roliga! Jag skrattade fan sa jag fick ont i bada magen o kaken...men d var det vart! :)
Drack 2 light-ol..WTF lixom....vid 3-tiden tyckte jag att det var dags att bege sig hemat....sova sova sang sang sang...............!

Lordag! Lina ringde val vid 12-tiden a tyckte att vi skulle ut a promenera...sa jag tyckte val att vi kunde ga ivag a hyra film, iom att jag skulle jobba kvall....men nar Lina kom hem till mig sa borjade d regna, sa vi tog bilen ist ;)
Men, nar vi kom tillbaks sa var det fint vader igen, sa vi gick pa promenad! Nothing special!
Borjade jobba 16.00.......gaaaaaaaaaah...no problems...forutom att barnen vagrade somna..owell!

Sondag...ut pa promenad med Lina, hem a jobba lite. Sen akte Jen upp till deras lake House med Ali och Amy....! Jag och Kyle fick vanta ett par timmar, for han hade en hockeymatch som han inte fick missa! Ivag pa hockey, Jim kom dit a kollade, fick vagbeskrivning till lake house:t :) Sen bar det ivag...en liten mini road-trip till wisconsin :) tog ca 2 timmar :) sa d var inte sa farligt!
Valdans fint hus :)

Mandag...apple picking....typ en massa Amerikaner som plockar applen :) Men vi hade tur m vadret, varsta sommar vadret..soooo nice...fick en liten solbranna...love it!
Sen bar det av hemat for att byta klader, fr vi skulle hem till 'The Dettlings' a saga hej da till Maju, deras au-pair som varit dar i 2 ar...!

Jaja, d var val lite uppdatering...:) Iaf, va jag orkade skriva nu :)

Love ya!

Kommentarer
Postat av: carro

yeeees, kul med tattoooo :). stolt !

2006-10-04 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0