Helgen som varit...

Ja ni...vet inte riktigt vad jag ska skriva, e inte riktigt pa skrivhumor just nu faktiskt!

I fredags var vi hem till Charlie a spelade en massa 'drinking games' , a sen skulle dom ivag pa ngn fodelsedagsfest a vi skulle sjalvklart folja med...sjalvklart lixom...:)
Jaja, val framme vid festen sa visade det sig att dom forflyttat sig till en bra..!! Aha, nu var det ju sahar att vi var 5 tjejer...och 2 med leg.....hmmm..men det ordnade sig a alla kom in pa baren. Baren va ngn sorts studentbar, vilket va jatteskoj....billig sprit a sadar :) For dom som tycker om Tequila var det superbra, en shot kostade 2 dollar.
Traffade typ 100000000 manniskor fran Texas....typ varje ggn jag presenterade mig '-Hi I'm Sara I'm from Sweden...-O really, I'm....and I'm from Texas.'....Ngn som ser likheten...Sverige vs. Texas(??)
Sen mot slutet nar dom ropade ut att det var sista bestallningen sa fick jag ju lov att bestalla en till drink, aven fast jag hade en som knappt var paborjad....owell! Iaf, nar jag fick min nya drink sa lyckades jag sjalvklart spilla ut min gamla som typ var full.....ja ba shit I'm soooo sorrry. Men batrenden ba' -O oroa dig inte, jag fixar en ny till dig!
HAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAA...seriost....Tack!
Det var ju snallt iaf :)
Sen bar d av hemat....efter taxifarden blev det val lite krakkel a lite tjaffs....a en laddning i tvattmaskinen..;) Owell, sant som hander.

I lordags hande val inte sa mkt, mest slappa..!

Idag (sondag), ska ivag till Shaumburg (tror d heter sa iaf), IKEA ligger dar, sa jag ska val kopa lite svenskt smatt a gott...yum! A kanske kanske kaka kottbullar!

Ha'd...jajussd...har ju fatt lite glada nyheter fran Sverige :)

Kommentarer
Postat av: carro

kul med glada nyheter från sverige :)

2006-10-08 @ 20:08:51
Postat av: Anonym

men sara da man far inte halla priit pa bartendern =)....lr brevid..nyheter?...what news? samma som mej?...Kramen

2006-10-08 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0