manga tankar och nagra svar....

Min vardmamma fragade mig om jag hade tankt ngt pa om jag skulle vilja forlanga...bara en helt vanlig fraga sa dar.....! Sjalvklart har det disskuterats....men det fick en san verklighet nar hon fragade...! Jag kanske inte borde fundera pa det just nu, har ju inte ens varit har halva tiden an.....men snart...och det har maste bestammas i februari (tror jag)....usch sa svart...!

Iaf, IKEA igar! LOVE IT! Kakade kottbullar och dammsugare :), strosade runt a laste alla svenska namn :) tok tokiga kort i 'visrummen'....flummade mest runt.....som vanligt! Sen vart sjalvklart ett besok till den svenska butiken.....GODIS!!!! Men dom hade inte sa speciellt mkt godis, men sa det rackte iaf :) Tankte nastan kopa en burk med senapssill...YUMMIE!!!!! Far bli nasta ggn! Precis brevid IKEA sa ligger det ett jattestort kopcentrum, sa dar fick vi lov att springa in ett par timmar oxa.....sa klart!!!!!
Sen nar vi skulle aka hem sa trodde vi inte att det skulle bli ngr problem, iom att vi akte pa en a samma vag hela tiden...helt rakt alltsa....jotjena! Som vanligt korde vi val vilse a hamnade typ downtown chicago..hahahaha...som alltid nar det galler oss! Vi lyckas alltid ta oss dit, men nar vi ska hem sa kommer vi fanimej alltid fel...hahaha.....owell! E ju hemma nu iaf!

Idag har det inte gjorts sa mkt, jobbat a sen akte jag med familjen a kollade pa Halloween kostymer, det var ashaftigt.....:) Sen at vi lite mat a sa blev det hemfard....ut m hunden a sen orkade inte jag gora ngt mer....skulle precis hoppa i pyjamasen a krypa ner i sangen nar Jen knackade pa dorren a sa att 'min' dator va fixad...sa har sitter jag nu :)

Blir langdag imorgon....8-11.30, 15-21.30....men det kanns ganska bra anda......det jobbigaste e att lagga den lille...men jag far fundera ut ngt, annars far jag fraga Jen hur jag ska gora!

Pa onsdag ska vi ut pa middag for Maren aker tillbaks till tyskland....har absolut ingen lust att ga...men vi far se hur det blir...har ju faktiskt inte umgatts sa megamkt med henne....! Och jag antar att ifall vi aker dit sa blir det bara jag a Lina som inte e Tyskar..iom att Jemma ska pa Rolling Stones konsert....!

Jahanaha, om jag skulle ta a sussa lite nu kanske....forsoka iaf, d brukar ju inte ga sa bra jamt...owell..

Garna fler glada nyheter fran Sverige tack...I kinda like that :)

Om en vecka fyller storebror Gubbe :D Kul for han!!! :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: carro

coolt me USA ! kul att läsa :)

2006-10-10 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0