Maste bara saga...

...att eftermiddagen blev mkt battre...inge brak a tjaffs.....allt flot pa himla bra :) Hon ska tom dopa ett av sina barn Sara......feels like we're going the right way..:)
Har fortfarande lite problem nar jag lagger henne....men vi far prova pa....e ju bara 2 ggr veckan..ibland 3....funkar det inte sa far vi val komma pa hur jag ska kunna gora det annorlunda....! Men jag fick tusen kramar nar jag la henne....I like!!! A sa sa hon en san roliga grej nar vi lag a laste...Jag hade min arm runt henne sa hon lag pa mitt brost.....men sa sa hon -Awgh,  Sara this isn't comfortable, your breast is too fat!!!
Och vad svarar man pa det da???? Hahaha, det var ganska roligt.. :)

Jaja, jag ska byta om och lagga mig a kolla pa Sex and the city a sen ska jag sussa....borjar 7 imorgon...a sa har vi playdate hos oss imorgon....Fyra 5-aringar ist for en....yiiiiiihooooooo! Fast dom leker valdigt bra tillsammans sa det brukar inte vara ngt problem....men for att fa lite lung a ro sa tankte jag traska ivag med dom till bibblan sa dom far vara med pa 'story time'.....en halvtimmes lugn a ro iaf :) Sen e d lunch a skola....det blir nog bra det oxa :)

Sov Gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0