The Windy City....

...Knows How To Party!!!!
Om vi inte visste det redan, sa vet vi det nu :D
Jag jobbade ju den har helgen, sa jag trodde inte att det skulle bli mer an football, bio a kanske lite shopping...Men nejnej! Grabbarna som mina vanner traffade i fredags ville valdigt garna att vi skulle folja med till ett stalle som heter 'Spoon'....A varfor banga :D
Kom val inte ivag hemifran forrens sent..anlande downtown vid halv 12....skjutsen kom vid 12....sen vare bara party som gallde kan jag lova.....IT WAS SO MUCH FUN!!!
Assa, det var en hel hog Chicago Bears spelare dar....footballs spelare..proffs! Assa, dom var megastora...I tell you....assa ja e liten, men brevid dom var jag fanimej asliten! I varje fall, hade hur jakla skoj som helst dar, pratade med en massa nya manniskor :D Vi var sjalvklart placerade uppe i vippen :D O yea, you gotta know the right people! A dom som vet sa att det var en kand dj som spelade..men vad vet jag :D
Stallet stangde 2, a da var det tankt att vi skulle aka hem...tjotjena ja, sjalvklart nar jag har skoj sa vill jag ju inte aka hem heller! Sa jag overtalade min tjejvanner att nog skulle vi kunna stanna en timme till, dom var inte sa svarflortade ;)
Sa vi drog vidare till ett stalle som heter 'Level'....alla som var pa 'Spoon' hade samma ide sa dar var det ko, och sjalvklart sa slappte dom in alla Bears-spelarna forst, gaaah..those stupid famous people ;)
Nar vi val kom fram a skulle visa vara id:n, da sa vakt javeln att vi fick lov att visa pass om vi inte hade amerikanskt id...WTF!!!! Da vart d mkt snack a vi sa at grabbarna att dom kunde ga in, for det spelade ingen roll for oss om vi akte hem, det var nog bara bra! Men ikke, ett minilitet snack med dorrvakten a vi fick komma in.....You gotta know the right people!
Jaja, vi stannade typ en timme, han dricka 2 drinkar, fa ett telenr, bli friad till...etcetc...haha, KUL!
Men, eftersom vi e lite ansvarsfulla iaf sa drog vi oss mot dorren, lite kindpussar a hej da! Val ute sa fick jag lov att *blink-blink*:a lite med dorrvakten..det var skoj :D Menmen....hahaha! Fick ju lov att fraga var narmaste stationen lag jue!!! Two blocks there and then two blocks there...SURE! Jaja, vi kom till stationen, taget kom nastan pa en ggn sa det var skont! Pa taget hem disskuterade vi natten a var alla eniga om att det hade varit en tipptopp natt :D Vi var val inte hemme forrens 4.30...jag hade tur, jag borjade 10 idag a jobbade bara 2.5 timmar....min kara vanner borjade mellan 7-8, och jobbar 10-11 timmar..hehe!!! Owell, dom overlever nog skulle jag tro!

Jahanaha, det var min sondag...kul var det :)

Jajussd, holl ju pa att glomma det som nastan e viktigast! Lina var ut pa middag m en FBI-snubbe.....hur javla coolt e inte det om jag far fraga(????)....We are living life over here....at the moment :)

A sa tror jag att jag haller pa att fa nacksparr...gaaaah!

Puss a Kram!

Kommentarer
Postat av: carro

Shiiiiiit du verkar stortrivas och ha hur skoj som helst! ta lite foton next time ure out! kram

2006-10-24 @ 10:52:10
Postat av: lillesyster

jag vill se kort nu jue =)
va bra att du har det skoj!
Love you!

2006-10-24 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0