Two down....a couple to go...!!!

Idag aker Maren tillbaks till Tyskland.....! Hon blir den andra som lamnar oss, Josefine akte ju i augusti, iom att hon skulle borja plugga!
Sa konstigt det kanns, lixom det har e helt okanda manniskor som vi har delat den har erfarenheten med, och lart kanna pa sa kort tid...manniskor som har kommit att betyda en hel del i ens liv....manniskor som man kommer att kunna se tillbaks pa den har tiden med, manniskor som kommer att kunna hjalpa en med diverse svarigheter man kommer att fa nar man val atervander.
Det kanns sa absurdt nar dom val aker...sa konstigt....det e lixom som om vi lever i en bubbla...om ngn aker eller om ngn kommer a halsar pa sa kanske den spricker..!!!!

Iaf, min lillestoresyter ska aka hem till paronen den har helgen, skulle garna folja med...bara for att fa traffa alla en snabbis...men min tid kommer! :) Det kommer att ga fort det har, redan mitten av oktober redan jue (iaf nastan)...helt galet!!!

Idag har det snoat oxa! Skulle kila pa toa nar jag vaknade...kikade ut genom fonstret a d var vitt ute...tankte val att det var frost forst, men det var lite for tjockt a vitt for att vara frost + att det fortsatte att falla mer a mer..! Sa jag blev lite deprimerad a gick tillbaks a la mig i sangen ett tag..kollade pa nyheterna a sa...och dar sa dom att idag var den kallaste dagen sa har ars pa 121 ar....121 AR!!!!! Det har e december vader...alltsa varat vader ligger 2 manader fore....sa da funderar man jue lite pa hur det kommer vara i december..kommer det att vara snorkallt eller kommer det att borja bli varmt, a varen kommer i jan/feb???? Jaja, det aterstar att se...vi far helt enkelt aterkomma till det om 2 manader.. :)

Kanner mig lugn har...har kommit in i ett konstigt lugn....kanske for att jag trivs i familjen (???)...men det far mig oxa att kanna mig stressad, vad kommer jag att besluta i jan/feb??? Kommer jag att vilja stanna ett tag till...och isf hur lange? 6,9 eller 12 manader......! Usch sa svart att bestamma....ska forsoka lagga dom tankarna at sidan nu ett tag....fokusera mig pa nutid istallet...jag kommer att fa lov att bestamma mig snart nog iaf.....gaaaaaaaah!!!

Jaja, inte mkt att blogga om nu...eller det kanns som om jag har det, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.....kanske blir senare idag....we will see!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

uj uj .. jag vill me ha snöööö !!! _:)

2006-10-12 @ 21:44:34
Postat av: Lillesyster

one day you will just know what you want to do =)...usch det har kommit in ett svar pa au-pair annonsen men jag vill ju inte att det ska komma nan ny, gaaaaaaaaaaaah!
hmmm...ilandsproblem!?

2006-10-12 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0