Utmaning tisdag!

Utmaning !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?  Or maybe nothing had happened. I hid my hand in my lap and

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En vaska som jag har i sangen (???)

3. Vad var det senaste du såg på TV? Sex and the City igar kvall innan jag la mig.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 10.40 (Alltsa 17.40 hos er)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Inget alls.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Var ut a kissade hunden igar kvall

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Kikade runt pa lunar

8. Vad har du på dig? Pyjamasen :) Har ju nyss stigit upp jue, blarutiga byxor a en bla troja :)

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Inte vad jag minns idag...igar mindes jag dock..d va knepigt!

10. När skrattade du senast? Igår, minns inte at vad...men skratta e alltid roligt, sa d blir ofta :D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En spegel a tre tavlor..!

12. Har du sett något konstigt på sistone? Nja, det beror val pa vad som e konstigt, jag ser en massa konstiga saker har pa andra sidan Atlanten... :) Dom e ju som dom e har :)

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Pretty cool!!

14. Vilken var den senaste film du såg? The Departed!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Assa, jag tror inte att man blir lycklig av penningar, men skulle d nu bli sa, sa kommer mkt att spenderas pa nara a kara....a valgorenhet....a pa mig sjalv lite oxa :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Nadu, inte mkt som e undangomt har inte ;)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? MOBBING!

18. Tycker du om att dansa? Nja, inte riktigt min grej va.....men d e kul att ga ut..LOVE IT! .

19. George Bush? Han e ju inte en av mina favorit manniskor precis!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Pojke: Jonathan, Isabella eller Rebecca....tror att jag bestamt mig for dom namnen, men jag e inte saker!

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? E inne pa andra vandan nu, sa utomlands har jag inget emot.. :D

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Vill o vill, han kommer nog fraga om jag e saker pa att jag kommit ratt ;).....Nara, han kommer att erbjuda mig ett liv m sanna som lamnat jorden fore mig, vissa alldeles for tidigt!!!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Maste man valja 4??? Sa manga som mojligt sager ja!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0