Valjakt a krig...

....det e vad som tar plats i min lilla hjarna just nu.....!

Valjakt! Varfor? Sa otroligt onodigt om ni fragar mig!!! Jag tycker att valar e otroligt fina djur, aven fast jag aldrig har sett en san dar megastor val an...men det kommer det oxa!!!! Men varfor ha en valjakt??? Det e min fraga...det e sa onodigt!! 2003 skyllde dom pa att dom fick lov att ha en valjakt for att gynna forskningen!!! YeaYea!! Sen sa tjanar man ju ganska mkt om man saljer kottet a fenorna oxa, men det var val en helt annan grej!!!!! Jag kanske borde hoppa pa en GreenPeace bat :D Det vore val ngt!

Krig! Ja, vad ska man saga! Finns egentligen inte mkt att saga...men nu e jag ju i detta land!!! Det var snack om hur manga Amerikaner som blivit dodade i Irak, a sanna grejjer...a sa borjade dom tjota om vems fel det var..etcetc..! Da blir jag sa jakla forbannad ska jag saga er! Vem fan var det som startade det har javla kriget egentligen! Jag vet att han kanske inte vaknade upp en dag a bestamde sig for att starta ett krig.....MEN, he took the final call!! Jag blir sa fruktansvart sur bara av att tanka pa det!!! What a nutcase!!! Ah, jag vart sa sur att jag glomde bort vad jag skulle skriva!!!!

Annars e allt bara bra har, borjar bli lite kallt.....don't like that very much!
Snart har en vecka gatt igen...gaaah....helt galet! Hander inte mkt till helgen...ska pa football pa lordag, sa jag skriver mer om det sen....far gaster oxa....! Imorgon ska vi pa Friday Frenzy pa barnens skola, ska bli skoj :D
E ledig pa sondag...tror jag....ska ta det lungt da :) Ga pa promenad...kika pa film! Stuff that I like to do! Kanske umgas m vannerna ;P

Hade en smarre break-down idag....jobbade ju kvall, sa jag kunde inte se GA, och jag glomde spela in det..gaaaaaaaaaaaah...MEN, Jemma kom till min raddning a sa att man kunde kolla pa det pa natet imorrn kvall....YEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Mitt liv e raddat..... Dagens i-lands problem var det! :)
Borde egentligen sova nu, klockan e 23 a jag borjar 7 imorrn...a d e mkt att gora...owell, det brukar ju ga bra...hehe!

Owell, ska kolla pa Tyra nu...see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0