Varfor fick hon lov att saga sa for...???

Nu vet jag ju varken ut eller in.....jag vet ju att jag vill aka hem i maj....eller gor jag det egentligen??? Jag e inte 100% saker har...!!! Jag vet att jag inte borde tanka pa det just nu, men det blir ju sa iaf...speciellt efter som hon forde det pa tal....gaaaaaah! A tiden gar ju sa fort sa jag maste ju bestamma snart..! Shittans sager jag!

Har haft en mindre bra dag idag, iaf forsta halvan, kanske blir battre med andra....!

Det ar svarast med den minsta, jag tror inte riktigt hon vet hur hon ska uttrycka sig sjalv...! Hon forstar inte varfor jag e har nar Maggie kommer titt som tatt....hon skulle ju aka bort var det ju sagt, det e ju darfor jag e har...!!!! Jag vet inte riktigt hur jag ska ga till vaga....man kan ju inte bli sur pa henne....aven fast man skulle vilja det ibland...hon e ju bara lessen! Men man kan ju inte lata henne hallas for mkt heller, for nar hon sen kommer over att Maggie slutat sa kommer hon ju fortsatta bete sig sa, om man tillater det for mkt!!! Jag vet inte na jag!!! Om inte annat sa far jag val fraga Jen vad hon tycker att jag ska gora..! Det e ju inte sa att hon inte tycker om mig, for hon vill ju att jag ska vara med henne...men hon forstar nog inte varfor Maggie fick lov att sluta....eller fick lov a fick lov, hon fick fast jobb!
Jaja, det loser sig nog....har ju bara varit har drygt en manad (pa mandag)....En manad redan lixom, d e hur snabbt det gar...helt galet...!!!!!

Jajussd, idag nar jag var till djuraffaren a handlade kattsand a fixade Murphys koppel, sa stotte han i kassan pa mig som faen...hahaha...humoristiskt! Det va ingen ung snygg grabb, utan det var en medelsalders karl...hahah! Nar jag kom in log han som faen a halsade mig valkommen som attan! Sen fick jag lov att ga tillbaks a fraga om ha kunde hjalpa mig med kopplet....han ba- jag blev sa glad nar du kom in i butik, jag skulle kunna borja krama dig just nu, men skulle jag gora det skulle jag fa sparken..! Umh, jaha, det var val tur det...hehehe! Det var ganska skoj, hahaha, vissa kommentarer kunde man bara skratta at.....typ alla...! Tror inte att jag aker tillbaks dit iaf :) Owell....!

Jaja, jag ska snart borja jobba igen....hall tummarna!

Kramar

Kommentarer
Postat av: carro

hasllo. hur många barn har du nu ? kram

2006-10-11 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0