Can friends be too needy????

Umh, svart att forklara vad jag menar...eller det e d val inte egentligen..!!!

Tjejerna som jag e kompis med e valdigt ignoranta...kanske inte sa farligt, men ibland marks det mer an vanligt! Men det var val inte riktigt det jag ville skriva om....!

Som ni vet sa flyttade jag ju fr Glenview till Wilmette i mandags....och lamnade Jemma kvar i Glenview! Jemma har val mer eller mindre blivit min basta kompis har i Staterna, sa hon var ju inte sa glad over att jag flyttade hit iom att jag kom narmare Lina a Fatma.
Hon har sagt ett par ggr att hon tycker att jag skulle stanna kvar hos min andra familj....ibland vet jag inte riktigt om hon menar det eller inte....ibland later det som om hon menar det.....vilket jag tycker e ganska sjalviskt, speciellt nar hon vet hur daligt jag har matt!!! Och dom senaste dagarna som vi har umgatts har hon varit valdigt nere och inte lyssnat sa mkt. Jag kan ju forsta att hon e lessen a sa....men borde hon inte vara gladare for min skull....och jag har ju bara flyttat ett par mil bort!!!  A, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!

En annan grej som dom har brudarna har svart for, e att komma i tid...och jag kommer hellre tidigare an forsent....dels for att jag tycker att man ska komma i tid, speciellt om man ska ngnstans, och dels for att ingen blir pa bra humor om man maste vanta pa ngn!!!!  Wellwell, man far ta dom som dom kommer :) Alla har vi vara svagheter...jag e ganska saker pa att jag har ett par 100...hahaha..or not ;)

Iaf, Tyra Banks is awesome!!! Sitter har a kollar pa Americas Next top model, sa jag e lite smatt okoncentrerad!!! O well...nasta vecka e d premiar pa One tree hill....e Nathan dod, eller lever han fortfarande...man far hoppas att han lever, nu nar dom antligen haft ett riktigt brollop...! A sa blire Gilmore girls!!! Kanske e bra att jag jobbar sa manga kvallar....annars vettrfan hur lange jag setat bankad framfor teven....hehehe...owell...blir nog ett par timmar anda :) A just nu kan jag val inte saga att jag e sa himla bra...datorn a teven samtidigt :) :) :)

Okej, vart val bara en massa svammel nu, trodde att jag visste vad jag skulle skriva, men ikke...!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: carro

ja man ska faktiskt komma i tid !!! och de e me basta! jag blir lika irro varje gång någon kommer för sent. borde lärt mig att de flesta gör så.
hoppas du har de bra! kram

2006-09-21 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0