Da var man framme da'!

H
aha, for det tog ju sa otroligt lang tid att komma hit :P SUUUUUUURE! Typ 10 minuter! Haha.
Allt kanns bra an sa lange....barnen diggar mig, kommer overrens med paronen...kommer overrens med  en den gamla nannyn, som kommer hjalpa till sa mkt hon kan innan hon drar till Polen...kan ni forsta att hon inte har traffat sin mamma pa 5 ar!!! 5 AR!!!! Menmen, det e val man gor!

Iaf allt kanns bra, rummet e stort, TV med alla kanalerna har jag, laptop pa rummet sa att jag inte behover springa upp varje ggn jag vill anvanda datorn.....det e snallt.... :) 3 husdjur har vi, en hund (Murphy, labrador typ 5 manader), 2 katter (Lucy 4 ar, Lucky 1 ar)....Lucky holl mig sallskap hela natten...och hon vill helst ligga pa en....jaja, d var mysigt iaf :)

Sag den vackraste mannen jag nagonsin sett igar....Assa seriost flickor, han var vacker!!! Det gar inte att beskriva....sa jakla snygg...jissesja! Menmen, han har fru a barn (5 stycken)....OCH dom e basta vanner med min familj.....! O well, snygg var han iaf....sa innihelvete! Menmen...har en svag aning om att dom pa ngt knepigt satt forsoker para ihop mig hockeytranar'n (30), men jag e inte saker....vi far helt enkelt aterkomma till det :) Hahaha...Owell....!

Vad som kanns skonast e att jag e medraknad i allt, sen e d upp till mig a bestamma om jag vill folja med :) som det ska vara helt enkelt!
Vi ska bort i november, december och mars....d e inplanerade resor...sen brukar dom aka upp till sitt lake house i wisconsin...!

Kramar pa alla!!

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Tredje gången gillt eller ?!? Hoppas det här blir bra, det är du värd !!! Älskar dig! puss

2006-09-19 @ 18:50:30
Postat av: Lillesyster

kanner i lilltan att det kommer ga bra den hargangen =)...Moah

2006-09-19 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0