Ibland e manniskor inte dom man tror dom e!

Samma overskrift, men absolut inte samma betydelse!
Idag har jag sett en annan sida av en 'nara' (jag vet inte hur nara man kan vara efter 3 manader?) bekant. Och jag maste saga att det fick mig att se henne pa ett annat satt!!! Till det battre! Jag sager inte att jag tyckt illa om henne forut...inte alls...! Men efter idag har jag en helt annan respekt for henne.

Iaf, Chicago! I Love It! 
Det e nagot speciellt med dessa stora byggnader...assa, man blir helt betagen!
Jag vet inte om jag skulle vilja bo i en stor stad, men sa har ett litet tag a inte sa langt bort fran en stor stad..passar mig alldeles perfekt....sen vet man ju inte hur man kanner sen! Det kommer val kannas nar man kommer tillbaks till Sverige...och speciellt Falun...! Det ar nog verkligen da man kanner om man vill stanna dar eller om man vill fortsatta vidare..! Jag skulle tro att det blir det senare...men man vet aldrig...det lar markas!

Borjar smatt planera framtida resor.. :) En resa som nastan e sjalvklar, e Australien januari 2008...a sa blir jag nog kvar ett par manader a jobbar a reser runt lite...sen far vi se om det blir NZ, Thailand, Indien, etcetc, nar man anda e dar :)

Jag vet att manga...eller en del, kanske tycker att jag borde borja plugga ist..! MEN, jag tanker inte borja plugga om jag inte vet vad jag vill plugga....! Och just nu tycke rjag faktiskt att det ar viktigare att resa! Jag tycker att man lar sig sa otroligt mkt av det, man traffar en massa nya manniskor...stoter pa situationer man kanske inte skulle stota pa i Sverige..! Jaja, ni fattar nog vad jag menar :) Jag kan leva med att va den oansvariga....det stor mig inte det minsta :) As long as I get to do what I want! :P

Jaja, jag ska forsoka varva ner lite nu, klockan e 22.40 och jag borjar 7...man maste sova oxa :)

Go'natt

Kommentarer
Postat av: carro

du gör som DU vill. punkt :)

2006-09-27 @ 10:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0