Inte f*n fa'la du paxa George...

.........for det har jag redan gjort...!!!!!!!
But I think both of us are kinda doomed there.....nice guys you know???
Men ska d paxas sa ska d....och iom att jag redan paxat George sa far du ta ngn annan....Alex eller ngn! HA! i'm older so you have to listen to me...HA! 

Oh yeah...glomde ju att saga att 'I'm a wanted nanny'...hehehe, hur trevligt e inte d(?)...men nu har jag ju en familj sa nu behover jag ju inte bry mig :)
Iaf, satt ju barnvakt m Jemma i helgen at 3 skitungar :) Megan (3), Grace (5), och Jack (7). Iaf, barnen alskade mig a nar deras paron pratade m Jemma i mandags sa sa dom att dom ville att jag skulle bli deras aupair....MEN, Jemma fick beratta nyheten (bra lr dalig?), att hon precis skjutsat mig till min nya familj....! Hade jag blivit deras aupair sa hade jag blitt granne m Jemma :)

Stackars Jemma...hon tar det lite for hart tror jag..not so good! + att jag har ju faktiskt ,bara flyttat 10 minuter bort..inte till en annan stat, eller till Sverige. men hon tror att jag kommer att umgas jattemycket med Lina och att jag aldrig kommer att umgas med henne mer.....owell..hon e bara 19..fortfarande ung.. :) Det blir nog bra det har oxa :) Och jag har faktiskt inte umgats m Lina en enda dag sen jag flyttade hit (3dagar)..hahaha....owell. Hon sager sjalv att hon e valdigt avundsjuk....! Det blir nog bra till slut skulle jag tro! Sjalv e jag ju inte sa megaavundsjuk sa jag tycker mest att hela situationen e komisk! Owell...vi kommer nog alla att overleva tror jag :)

Manga Kramar pa alla!

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

but I am your littlest sister...pleeeeeeaseeeee =).....ach ja, alex e nog mer min typ iaf sadesa!!!!!
haha, but you r right, we r both dooooomed =).....
klarar inte av needy people, yuck!
But I love you =D....sooo what could you ever have gotten me =)

2006-09-21 @ 09:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0