Jahapp.

Inget nytt ännu....menmen, min handledare skulle höra av sig när hon fick reda på ngt, så jag antar att hon inte fått reda på ngt än!

Har inte tid att sitta här egentligen, har skickat iväg ungarna med mormor...har ingen bil så hon fick lov att skjutsa dom till taekwondo idag och sen skulle hon fixa käk till dom! Måste egentligen rusa och duscha nu, Jemma kommer om ca  10 minuter och då ska vi fortsätta vårat 'Grey's Anatomy' race....varken hon eller jag har ju sett alla avsnitt av andra säsongen, och tredje säsongen börjar nästa torsdag så vi har lite bråttom....man kan ju undra varför vi inte har börjat kolla på dom förrens nu...I'll tell you why...dom kom inte ut förrens idag...so that's why!

Iaf, har haft en urbra födelsedag än så länge...Imorse när Jemma kom och hämtade (frukost på donken), så stod hon utanför dörren och sjöng 'Happy Birthday', blåste såpbubblor, höll i paket å ballonger...så gulligt....jag höll på att skratta på mig, såg så jäkla komiskt ut :D
Har fått diverse telefonsamtal från andra sidan Atlanten, dvs. Sverige....+ att jag fått endel lunarmess, Grattningar på msn, mail......stuff like that! I LIKE IT :D
Ikväll blire middag m brudarna...skojigt!
Antar att samtalsämnet blir min situation....O well....det är som det är!

Näefan, nu måste jag verkligen kila, annars blire bara pannkaka av det här!

GrattisKramar till MIG, och massa "vanliga" kramar till alla er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0