Jahapp...

Har varit och halsat pa familjen idag igen...the kids loves me :) Why wouldn't they...(?)
Vi far se hur det blir, man vet aldrig...det svaraste just nu e nog att allt gar sa fort, och jag har inte hunnit fatt tillbaks ngr kanslor sen i onsdags, kanner mig fortfarande valdigt tom inombords! Det kanns svart att prata med ngn om det oxa....inte for att folk inte lyssnar utan mer for att jag inte vet vad jag ska saga...Jag vet inte hur jag kanner mig egentligen, och aven om jag skulle veta sa skulle d nog va svart att saga hur jag kanner...jag vet inte, men det kanns som det!
Men det viktigaste e att inte gora ngt forhastat...men anda sa tanker jag att om jag skulle tacka nej till den har familjen sa kanske jag inte hittar ngn som verkar lika bra, och da far jag ju inte ga tillbaks till den har familjen. Jag vet inte!!!

Vet ni hur jag kanner mig egentligen(?), jag kanner att jag inte har ngn energi, kanner att dom har pumpat mig pa all energi dom senaste veckorna, den kommer sakert tillbaks...men nar, hur lange ska man vanta...jag lar ju behova min energi om jag nu skulle bestamma mig for att aka till familjen Griffin, ska ju faktiskt ta hand om 3 barn isf!!! Jag maste helt arligt saga att jag inte vet hur jag ska gora...och om dom (jen a jim ska prata ikvall), bestammer sig for att dom vill ha mig, da maste jag bestamma mig ganska snart om jag vill komma till deras familj!!! Och jag vet inte vad jag vill gora! Jag vet inte ens om jag vill gora det har ngn mer.... Jag vet ingenting...och jag vet att det har e ngt jag maste bestamma sjalv, ingen annan kan bestamma det har at mig, aven fast jag onskar med hela mitt hjarta att ngn skulle kunna gora det...det skulle gora mitt liv sa mkt enklare...menmen, det blir som det blir, allt loser sig nog till slut!

Naej Jenny, du gnaller inte! Jag vet vad det handlar om och jag onskar att jag kunde vara dar med dig! Sitta i soffan framfor teven med en ol :) I wish!!!!! Vi far ta det nasta sommar :) Kanske blir tidigare, det vet man aldrig!

Kramar pa alla. klockan e snart 23.00 a idag ska jag forsoka lagga mig i tid, igar vart jag uppe till halv 2 a d kanns i kroppen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0