Lite allergier och sa!!

Har jobbat forsta dagen idag...alltsa min forsta dag ensam :) Imorgon jobbar jag 16-23.30, vilket betyder att jag maste lagga dom oxa...men det ska nog ga bra!

Har tagit en paus fran brudarna idag..eller paus a paus...jag skjutsade dom till Charlie, men ville inte komma med in....! Har fatt allergier, sa mornarna e inge skojiga dom heller, men jag har fatt piller sa det e lungt :) Det e sant man overlever :) Men det e skont a va hemma a ta d lungt oxa...vakna upp utan att va bakfull...(har ju iofs inte blivit sa manga har)..!

Var varsta stormen har idag...skitcoolt...hade sakert varit annu coolare om jag intet setat i en bil med 3 ungar....owell!
Det var haftigt iaf, ett tag sa sag man ingenting for d hagla sa mkt...helt sjukt...det e svart att beskriva...sa coolt dock! Var resterna av en tornado som gick lite mer vasterut tror jag...dom sa att normalt sa brukar tornadosarna (nice stavning), 'aka' over wilmette, men att idag sa tog den nog lite. Nar vi va pa vag hem efter stormen sa var det ett helt virrvarr kan jag lova, lite trad har a dar..vatten overallt, d bara spruta runt bilarna nar man for :)....manga hus som vart utan el....! Konstigt nog sa kom mitt internet tillbaka efter stormen :)
Coolt var det iaf:)

Har inte haft internet pa 2 dagar (i-lands problem)...men nu e d fixat..va e d som e fixat.....you get it!

Imorgon ska jag ivag a klippa topparna a fa manikyr....N I C E !

Maste nog borja tanka lite pa vad man ater oxa...annars vettekatten hur man ser ut nar man kommer hem ;) Fast det verkar inte spela ngn roll vad man ater, d e ju ton socker i allt!

Jaja, har iaf kopt kamera nu, sa det kanske kommer lite bilder sa smaningom...hahaha...kanske, beror pa hur teknisk jag e ...hahaha...jag a min knadator har d sa bra anda, varfor krangla till det m en massa konstiga saker :)

Jaja, egentligen borde jag val sova lite..klockan e val typ kvart i tolv eller natt har...ska iofs inte upp forrens runt 9, sa sa farligt e d val inte...owell...vet inte riktigt vad jag ska skriva...vart sa paff nar internet funka...har sysselsatt mig med solitaire...vilket e skoj a avslappnande....kort har den inverkan pa mig...don't know why really...owell....vem bryr sig...!!!

Love you all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0