Min helg...!

Jahapp, då har det gått ännu en helg :) Och den har spenderats väldigt väl....med vänner :)
I fredags slutade jag väl rumt 19.00...Lina undrade om jag ville följa med ut....mjaaa, kanske det...ring senare så får vi se. Lina ringde vid 22.00...men då var lille jag inte vid telefonen så jag så inte att hon ringt förrens ett par timmar senare...och då var jag redo att stupa i säng ändå :) ZZZZZZZZ...vaknade ganska tidigt, men kände mig utvilad så jag plockade iordning på rummet, kikade lite på tv...åt frukost, duschade..å sånna där vanliga grejjer som man kan sysselsätta sig med! Vid 12 snåret började telefonen durra och ge ifrån sig diverse ljud...kika på displayen å den sa Jem...hallohallo...sup? nothin'! U? Nothin'! Whatcah doin'..! Jaja, ni fattar, det vanliga! Iaf, Lina hade hittat en ny outlet mall, med typ 120 affärer. Hon ville väldigt gärna åka dit och vi var ju inte sena på att hänga på :) S H O P P I N G ! ! ! ! Det säger väl allt! Jaja, på med lite andra kläder, borsta håret..etcetc..! Caroline- Saaaaaaaaraaaaaaa, Jemma is here...and she is coming inside!
Fixa vägbeskrivning...skulle ta oss ca en timme att köra dit, vilket jag inte tycker e så farligt långt..eller?
Men det tyckte visst alla Amerikaner...Drew- men ni vet väl att det tar ungefär en timme att åka dit!....Eeeeeh ja...so?
Iaf, in i bilen, hämta Lina och sen iväg.....O Jisses asså....häftigt vare'! Duktiga som vi är, så satsade vi på lunch först....sen sprang vi runt i ett par timmar....det fanns så otroligt många affärer.....kul var det! Jag köpte 3 tröjor till min kära systerson...fina var dom oxå :) Sen blev det inte så mkt mer....men vi ska snart tillbaks och då blire mer shopping!
Kom väl inte hem förrens mellan 19-20, kikade förbi hos mig en snabbis, sen drog vi och käkade mexicanskt..yum! Sen åkte vi hem till Lina, Lina ringde Charlie och fråga om det var ngt på ggn...inte riktigt men dom var ngr som 'hängde' i deras lägenhet så det var bara att komma dit...okej! Så dit åkte vi. Skoj var det...men jag tror inte att tjejerna som var där tyckte att det var så roligt att vi var där..fråga mig inte varför, men så var det! Vi bänkade oss i sofforna och där vart vi sittande i ett par timmar....skratta och skoja :) Och Emma, jag har hittat tillbaks till min sarkastiska sida....hehe, so much fun!!!!
Var väl hemma runt 2.30.....dörren var låst..never happened before....now what!??...iaf, medans jag sprang runt och checkade bakdörren (som var öppen), så kom Jackie ner och öppnade sidodörren....och höll på att skrämma ihjäl Jemma.....hahaha!
Söndag.....uppe vid 10..åkte iväg och köpte bagels till frukost, åkte hem till Jemma en snabbis...sen åkte vi och handlade lite 'scrapbooking' grejjer till Jemma, coh så var vi in i en partystore...det va skoj! Sen hem till Jemma igen, han precis innanför dörren när Christine och Ross kommer hem....dom ska iväg och åka skridkor (det va typ premiär för säsongen lr nått), och jag och Jemma tyckte att det lät väl roligt, så vi var iväg och åkte skridskor i en timme....det var skitkul!!!! Har inte åkt på hur många år som helst!!!!
Sen gjorde vi väl inte så mkt mer den dagen...slappaslappaslappaslappaslappaslappaslappaslappa!!!

Det var väl typ vad jag gjorde under helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0