My boobs are growing...

.......or something.....I don't know....seems like it...hehe...I don't mind! Yeahyeah, whatever seems like the least important thing at the moment...

Sista dagen med de-tox......imorgon blire juicer, soppa pa lordag, gronsaker, frukt a sant pa sondag...sen lite lattare mal....och forhoppningsvis sa kan jag ata vad jag vill pa tisdag utan att ma daligt....MIN FODELSEDAG!!!!....Gammal blir jag oxa....hela 22 ar...jissesja!!! Haha...Far se vad vi ska ata...jag a Jemma vill ju helst ha allt, iom att vi levt pa bara dryck i 4 dagar.....OMG!!!! Men jag e ganska saker pa att vi ska ata kyckling a ris....ngt som vi bada suktar efter :) E ju inte sa onyttigt iaf...men jag kan ju lova att jag kommer att ata chokladkaka...oooojaaaaaa... :) O well, man fyller bara ar en ggn om aret!
Men jag maste ju saga att jag mar fruktansvart mkt battre efter dom har de-tox dagarna...! Men man maste ha lite javlarannama i sig.....finns mkt frestelser har i livet :) Jaja, d va ju bara ett dagar, inte en hel evighet!!! LOL!

Ska snart ivag till 'BlockBuster' och se om jag kan hyra 'Untied 93', eller om alla dom redan e uthyrna...isf far vi kika pa tv....! Jaja, inte dor val vi av det heller :)

Har mkt energi i kroppen, vet lixom inte vad jag ska gora med den....stada kanske....sa blir det nog, forst 'BlockBuster', sen stada....!!!!

Kramar a Kärlek

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

yo go girl =)...sj skulle jag nog klara typ 10min haha =)...finally off after 3 weeks constant work =) niiiice =)....Moah

2006-09-07 @ 20:00:57
Postat av: Paula

Duktiga ni ar!! haha jag hade en period i mitt liv da jag ledve pa cambridge kuren (en annan grejj, typ pulverdrycker for att ga ner i vikt inte for att vara nyttig som ni) men drack bara det i typ 3 veckor, gick ner 10 kilo men fan vad jag ville tugga och ata saker!! haha fy fan det gor jag adlrig om!! :P Men du det har med jul... jag vet inte hur min familj gor heller men arligt talat, ja e inte sa jakla sugen pa att fira jul och thanksgiving med dom... e hellre sjalv. Ar jag konstig da? kanske det... ajja. Men hor av dig nar du bestamt dig om NY!! Kanns som att vi maste boka!
Tanker pa dig skruttan!!

2006-09-07 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0