Mycket just nu!!!

Vill börja med att ge all min kärlek till min lillestoresyster Jenny.....I Love you with all my heart! Vad som än händer så vet du att jag finns här för dig....Always and Forever!!!!!

Steg ur sängen med en väldigt konstig känsla idag...en känsla som sa att jag inte skulle vara i den här familjen....svårt att förklara, med det kändes bara så självklart och rätt!!!! Men vi får se hur det blir, ska ge det iaf en månad till, troligtvis blir det mer, men man vet ju aldrig!

Som ganska många redan vet så är jag ju ingen jul människa, min julkänsla kommer i oktober och försvinner ganska snabbt, återkommer inte ens på julaftonsmorgon.....kanske när mina småbarn öppnar sina julklappar och blir superduper glada över att dom fått rätt saker (I Love Buying Things For'em)...men annars så är jag inte så mkt för högtider alls! Men att inte bli inkluderad i planerna alls när det är meningen att man ska vara som en 'familjemedlem' (på ngt konstigt sätt)...bomben släpptes för ett par veckor sen.....-Oh yeah, we're gonna spend Thanksgiving in Colorado we'll be gone for a few days, and then we'll spend Christmas in Florida. Let us know what you're doing so we know if we have to get someone to watch the dogs! Ursäkta!!!!!!! Aven fast jag inte är någon julmänniska (vilket dom inte kan veta), så vill jag väl inte vara ensam över jul...!!! Speciellt inte i ett annat land!!!

Kanske stannar jag till december, men det känns ju oxå dumt, för efter december så kommer ju allt att gå megafort....inte ens 5 hela månader kvar då....äh, jag vet inte...! Det lä' ju visa sig så småningom!!!
Man skulle ju kunna åka till Sverige över jul, men jag vet inte om jag vill spendera 800 dollar på att åka dit ett par dagar....kanske är värt det, vad vet jag!

Jaja, jag funderar vidare!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0