WOAW!

Okej, tog mig själv i kragen igår, skrev ett mail till min handledare och sa att jag fått nog! Att hur det än löste sig med pengar och dylikt, så vill jag inte vara kvar i den här familjen! Har ju typ alltid varit ngt under tiden jag varit här....och jag e ganska säker på att det inte kommer att sluta....eller vad tror ni(?)! Det känns som ett bra beslut, det känns rätt i hjärtat! Men det kanske inte blir så lätt...Jag kopierar mitt senaste mail fr min handledare så får ni se.....;

> Hey... I just emailed Julie all of this and she will let me know how to go about this. If you leave, they will probably never every pay, quite honestly, but that is for the company to deal with, not you. And... I don't know if you are aware, their last au pair had to wait a month or so before they would schedule an Exit Interview with the coordinator then. So I am trying to get Julie to give me some assurance/permission to make a move on this with out a signature from them... I will make it happen, so don't worry. I just need the approval from Julie.
> I should hear from her this morning so I will email before noon... hopefully.
> Amy


Så som ni ser så har dom ju inte haft det lätt med den här familjen....jag tycker synd om den förra au-pairen, hon fick fanimej lov att stanna i den här familjen en extra månad, bara för att dom vägrade ha ett möte och skriva på papper om att dom 'agreed' så att hon fick åka till sin nya familj! Hur fel e inte det...seriöst..det e så jäkla själviskt så man blir matt! Men det är så det är och det är så dom är! Men som ni ser i mailet, så kommer hon göra allt för att få ut mig så fort som möjligt! Det blir nog bra, det tror jag!
Men man kan ju fundera lite på hur dom tänker....varför blev jag placerad här från början...det verkar ju som om problemen började långt innan jag kom hit....! Om Mariana fick vänta en månad så betyder det att hon sagt till om ett 'exit meeting' i mitten av april, och jag är ganska säker på att hon tänkt på det ett tag....det e ju helt sjukt!

Jaja, det e vad jag vet just nu, men jag återkommer så fort jag får veta ngt!!!!

Tredje gången gillt.... ;) Annars ser ni mig på Faluns gator om ett tag....hahaha, yeah right...hehe!



Kommentarer
Postat av: Lillesyster

nanting sager mej att det blir battre i nasta familj =) jag menar,d kan ju knappas bli samre, lr..? it better not!
anyways, let me know what happens!
moah

2006-09-13 @ 20:36:30
Postat av: Storesyster

Oj oj oj ... vilken familj! Skriver dom inte under kommer jag o hämtar dig !!! Älskar dig! Puss

2006-09-13 @ 21:40:18
Postat av: carro

åh, känns det bra i hjärtat så är det bra ! jag tror på tredje gången gillt! kramar

2006-09-13 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0