Leeeeeeeeeeeedig!

Kan ni förstå hur skönt det känns.....sååååå jäkla skönt :D Jobbade ju hela helgen, känns i kroppen kan jag lova. Har ju inte varit sjuk på hela sommaren så det blir jag säkert nu....iom att jag e ledig! Som det ser ut nu, så blir jag ledig i 2 veckor å sen kommer jag att jobba tills jag åker......Men det kan ju alltid ändras! Skönt om man får jobba lite innan man åker!

Till Gran Canaria e d ju jag ska :D Ska flytta dit å terra M lite, höhö! Det blir nog bra det oxå, alltid kul med nya erfarenheter. Som det ser ut nu så åker jag första oktober! *längtar*.

Vad händer annars då? Inte mest. Jemma kommer idag....så ikväll bär det av till "storsta'n" Falun för att hämta henne vid tåget...*wootwoot*! So much fun!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på....men iom att vi båda e filmnördar så blir det kanske en massa film...kanske Harry's på onsdag...vi får se helt enkelt! Det löser sig nog tror jag!

Kompis Js bäbis E växer så att det knakar...han e så go! Toksöt unge.....Love him!


Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh fan va skoj, ja vill också till gran canaria:P

2007-08-22 @ 09:07:53
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Linda

Jo då mår skapligt bra! Hur är det med dig?? Kram

2007-08-28 @ 21:44:55
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0