Nämen ojsan...

Här borde inte jag sitta egentligen. Jag skulle egentligen behöva ligga i sängen och sova just nu..ooops! Men, vem behöver sömn.. ;)

Tänkte bara kika in å visa ett livstecken. Känner att bloggen kommer lite i skymundan. Dels för att jag egentligen inte har så mkt tid över för att sitta framför datorn just nu, och dels för att det e så mkt som händer runt omkring mig som jag hellre spenderar tid på.

Vad händer annars i mitt liv då...inte mkt egentligen, jobbjobbjobbjobbjobbjobbjobbjobb...typ! Men har bara 1 ½ vecka kvar, sen får vi se vad jag sysslar med innan jag far....om jag far... :D JO D E KLART ATT JAG SKA FARA! Moaahahaha!
Har varit ledig i 5 dagar, men tillbringade 4 utav dom dagarna att va kattvakt...mkt nice mkt nice! En välbehövlig minisemester om inte annat.

Fick reda på en JÄTTEROLIG grej igår...hehehe! Mer om det sen :D But i like!

Jaja, har man inga problem själv så finns det andra som har det och vill ha hjälp att bearbeta det...och dom finns jag här för just nu!

X Sara

Kommentarer
Postat av: Linda

VArt fan ska du åka nu då??? haha
Men åhh va typiskt att duredan hade varit på filmen då=/

2007-08-09 @ 10:32:08
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0