Trött i ögat!

E så otroligt trött! Då kanske man undrar varför jag sitter här och inte ligger å sover (??), jäkligt bra fråga! Datorn måste ha en konstig dragningskraft..haha, typ! Å sen vet jag att jag går å lägger mig så kommer jag att läsa ut min bok, å jag vet inte riktigt om jag är redo för det än....e inne på slutspurten av den tredje Stieg Larsson boken! Ruskigt bra dom där böckerna.

E lite deppig oxå....hösten kom ju så fort! Hade ju förväntat mig att det skulle bli finväder, men ikke! Så tråkigt när det slår om så snabbt! Visst är det väl mysigt med höst...höstmys..tända ljus...filmer....böcker...etc....MEN vi har ju för tusan inte haft någon sommar! Och jag tycker att man behöver iaf ett par varma sommar veckor för att klara hösten och vintern! Men jag försöker trotsa kylan och den inklampande hösten....total vägrar att klä på mig tjocka kläder....det enda som stoppar mig e nog den jäkla blåsten, det blir så mkt kallare när det blåser!
Man kanske kan hoppas på lite till värme..??? Eller??

Har klippt mig oxå....har klippt lugg...gaaaaaaaaaaaah! Vet inte om jag gillar det, håller fortfarande på att vänja mig! Vart lite impuls så där...fast ändå inte, hade ju tänkt på det lite + 2 andra frisyrer...fick ju lov att bestämma mig ganska fort när jag satt där i stolen! Jag tror att det blev bra...! Kanske vågar ladda upp en bild...kanske!

Nähä, måste nog bege mig till sängen nu om jag inte vill bli sittandes med boken hela natten! Så jäkla bra..*wootwoot*.

Imorgon blire lunchdejt m E, fika m T, å hjälpa J att flytta lite! Å sen hämta E fr jobbet...fullt upp alltså....precis som det ska va'. I like it!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu är det väll själv klart tyst där nere under dagen det är bara så tidigt på morgonen dom borrar, jävla nötter!

2007-09-05 @ 13:26:00
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0