Blogg + Sara

= Not happening!!!

Sa kanns det iaf nu....ingen skrivlust alls!

Har fatt angest igen....har ju bestamt mig for att aka hem i maj....men hur fan ska jag kunna lamna mina barn??!!! Kan nagon vara sa snall a forklara det for mig!

Har blivit endel bio iaf...sag 'Stomp the Yard' i sondags....funkade...sag 'Catch and Release' i onsdags a ikvall ska vi se 'Because I said so'.....mysigt m film!

Fest blire imorgon...i na frat-house i Evanston...Blev tom utfragad pa dejt....men jag tackade nej till den men ja till festen :D Hahaha! Sen pa sondag e d ju SUPER BOWL!!!! Oh Yeah! Tycker att hela Sverige ska halla tummarna for Chicago Bears....HELL YEAH! Forst ska jag ivag pa na Super Bowl party med min familj....a sa hoppas vi ju att Bears vinner...sen drar jag a flickorna in till Chicago for att fira....YEAH!

E hemma med 2 sjuka barn idag! Har satt dom framfor en film nu, sa dom ska val halla sig sysselsatta i en timme eller sa :D A sa haller vi pa att gora om badrummet uppe....sa det springer en massa karlar har oxa...forhoppningsvis e d klart snart....men da drojer det val inte lange forrens dom borjar med badrummet nere....Harligt varre lixom!

naeni, nu ska jag dra vidare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0