Favoritplats...

...eller inte...hahaha....Har precis kommit hem fr posten :D Sa nu jakla dimper d ner ett paket hos mor om ca en vecka (Eller pa macken..ratt ska va ratt)..!
Tur att crocsen e mjuka sa att jag kunde mosa i dom i kartongen :D Nara, sa farligt var det inte...men det var natt a jamt sa att jag fick igen kartongen....haha...tror farbron pa posten skrattade lite at mig... 'innehall: crocs, forsakring pa $300'....da funderade han nog lite, for vilken javla idiot koper crocs for $300 lixom!
Jaja, dom e skickade nu :D Typ $40 for hela kalaset..inte farligt tycker jag :D (vafan har hant med min text...I can't make it go away..gaaaaaaaah)

Det var sa lite sa Nenny! Jag aker ju till Philly imorrn, sa jag ska se om jag hinner kila in pa na H&M dar...vem vet, dom kanske har...for vad jag har hort sa e dom inte lika inna pa leggins a klanning som vi e har i Chicago :D vi far helt enkelt halla tummarn *haller tummarna sa hart att knogarna vitnar*.

Sa har kanner jag just nu: Jag vill aka hem a umgas med mina nara a kara...saknar som forstar ni val! Ja, jag vet att ni finns kvar...men stannar jag till novmeber blir jag bara hemma i ca 3 manader, sen aker jag igen...! A ja, jag vet att kommer att bli fler sommrar i Sverige (eller hur fan vet man det, moder natur e ju skitforbannad just nu)...Iaf, det e vad jag kanner...a den kanslan kommer nog min kare van Paula trigga pa under helgen ;) I don't mind!

Puss sa lange, maste lixom kila a packa nu...har bara 1 par jeans, 1 skjorta a 1 par skor i vaskan.....hmmm....kan bli svart!

Kramelikram!


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja jag vet dom är skitsnygga det är Marc Jacobs skor så dom kostar därefter oxå:P...dom finns på shopbop.com

2007-02-23 @ 21:16:47
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Lillesyster

hehe they might think you've gone mental,buying all those shoes =)....Puss

2007-02-26 @ 15:22:54
Postat av: Anonym

hehe they might think you've gone mental,buying all those shoes =)....Puss

2007-02-26 @ 15:23:54
Postat av: Jenny

Lillesyster har svallrat! Saknar dig! Puss

2007-02-27 @ 08:38:51
URL: http://jemafr.blogg.se
Postat av: anna

ingen går barfota i tänger idag !!!!!
massor av pussar och kramar från alla barnen....

2007-03-03 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0