If there is beauty, there is ugliness. If there is good, there is bad.

Jahaja, har sitter jag igen da :D
Klockan e val runt 22.30....har precis lagt det sista barnet...sa nu ska jag bara vanta tills hon somnar in a sen ska jag kila ner till mig a forsoka sova lite! Det har ju inte blivit sa mkt somn den har veckan, eller rattare sagt, det har blivit ganska langa dagar iom att barnen varit sjuka. Men nu ska det val vara slut pa det hoppas jag!
Skola imorgon...ett nytt prov, ett svarare....hade for manga ratt pa det som jag tog forra veckan. A har man for manga ratt sager datorn att man inte far vara kvar i klassen for att man e for bra ( I know right, I'm like theeeeee best, hehe)....Jag tycker iofs att dom kunde sagt det innan jag tog testet, for da hade jag ju kunnat kryssa i vad som helst....HAHA! Det e kul att ha ngt annat att gora...men jag kanner att jag blir uttrakad ganska snabbt anda....speciellt om det e saker jag redan har gjort eller om jag fattar det ganska snabbt.....da blir jag bara irriterad pa dom som e sega......FY FAN VAD DALIG JAG E!!! Menmen...talamod! A dom kan ju inte ra for att dom inte pluggat pa det har sattet forut...a jag far val skylla mig sjalv som gick pa skola i Holland....Eller natt!!!

A idag da vart jag helt stord pa min vardpappa...eller ja sa farligt var det val inte....! Men iaf, Kyle har ju varit hemma sjuk i en vecka...! Imorse fick jag bara ner hnm for att han madde sa daligt...jaja, gav hnm tabletter..etcetc. Sen kommer Jim hem vid lunch a tar over sa att jag ska fa vara lite ledig...NICE! Iaf, jag skjutsar Amy till skolan a sen nar jag kommer tillbaks sa har Kyle varit nere a atit lite soppa (bra), men att han trodde att febern kommit tebax. Jaja, jag gar ut m Murphy etcetc...! Sen gar jag ner pa mitt rum a laser lite, pratar m Lina a vi bestammer att vi ska traffas vid 16.00. Jag springer lite arenden a laser sen lite mer. MEN SEN nar jag ska ivag a traffa Lina, tror ni inte att Jim e ute a aker skridskor med barnen!!!!!!!!? WHATTHEFUCK!!!! Var det inte han som for ett par timmar sen sa till mig att Kyle fatt tillbaks febern!!!??? Da drar man val inte ut dom i -12 a aker skrillor??? Eller??? Jaja, Kyle var bara ute i typ 5 minuter...MEN ANDA!!! Jag kanske overreagerar vad vet jag, blir ju latt sa nar man e lite trott!!!

Min puppy ligger pa soffan a sover....han e Varldens goaste lilla(las stora) valp! 10 manader igar tror jag bestamt! Fyller snart ett ar jue :D My Baby! Folk som inte kanner hnm blir lite smaradda nar dom forst traffar hnm...han blir sa otroligt glad nar det kommer manniskor.. :D Lite for glad ibland kanske! Men nar man val lar kanna hnm sa e han varldens goaste..a sa e han sa himla fin! Han tycker om att sitta i kna...han har inte riktigt fattat att han INTE e ngn knahund...han tror fortfarande att han e jatte liten!


Live and let live.
Do not judge.
Take life as it comes.
Deal with it.
Everything will be okay.


Naeni...om man skulle forsoka gora sig iordning for lite somn kanske....kanske det ja!

Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0