Murphy

Murphy

Min lille alskling Murphy :D
Har precis kommit hem fran en liten promenix m hnm....han har tyckt att det varit lite trakigt d 2 senaste veckorna nar alla barnen varit sjuka.....har ju blivit lite mindre leka! Men idag gick forst pa en halvtimmespromenix a sen var vi ute a lekte nastan en halvtimme innan vi gick, sa nu ligger han a sussar sott!

Sitter inne pa en av mina favorit sajter
                                                                              www.aftonbladet.se .
Jajjeman, det e en sida man e inte pa ganska ofta...owell...lite nyheter e ju aldrig fel!
Som sagt, e inne dar nu och dom har artiklarna intresserar mig mest just nu :


-Anna Nicole Smiths's dod. Hon kan inte ha haft ett latt liv hon!

-Anja Parsons 2:a GULD. Hon e langt ifran min favorit, men tar man guld sa gor man!!!

-TOBBE TROLLKARL!!! Hur kan det ha undgatt mig att Tobbe e med i 'Let's Dance'? Nog for att jag inte e i Sverige a foljer svenska program, men anda....SHITPOMMESFRITES!!! I Love Him <3


Smarta val va'? Hahaha...men sa e d...nog for att jag laser allt annat oxa...men just nu sa e d d har :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du det var tur att du inte körde över honom, då hade han ju inte kunnat dansa så bra på tv .... Puss

2007-02-10 @ 10:15:32
URL: http://jemafr.blogg.se
Postat av: Slimpen

Hahaha, nu vart jag lite fundersam har..hahaha! Visste inte att jag skrivit om det..a det hade jag ju inte heller..hahah...men d e sa sant sa, jag holl 'nastan' pa att kora pa TOBBE TROLLKARL nar vi var i Salen forra aret...egentligen inte men...det var ngr meter till godo :D

2007-02-11 @ 03:28:40
URL: http://slimpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0