Polisen & Ja!

Jajjeman sa e d! Hahaha! Igar var jag a Marielle pa bio, sag music&lyrics....riktigt bra var den! Iaf, nar jag lamnat av Marielle sa bar det av hemat....det enda jag tankte pa var att halla hastigheten, for i Kenilworth finns det asmkt poliser! Gick ju bra...HAHA! E nastan ute ur Kenilworth, tro pa fan att biljaveln bakom slar pa blaljusena!!!!! *FUCK*. Jaja, finns val inget annat att gora an att kora in pa kanten, a d enda jag tanker d 'men jag korde ju for fan inte ens for fort'..! Jaja, tog iaf en hel evighet innan polisen kom fram till min bil, kallt hann det bli oxa! + att det stannar en till javla polisbil bakom hnm...men vafan tankte jag, va har jag nu gjort som gor att det maste komma 2 polisbilar!!! Men han i den forsta sa att det var lungt, sa den andra bilen akte ivag!  Det var iaf en ung kille *YES*, bladibla, han ville ha korkort a reg. a forsakring...I think! A dumjavel som man e sa har jag aldrig med mig mitt Internationella korkort utan bara mitt svenska...*SHIT*...MEN, jag har pa ngt konstigt vis med mig passet....*WHY?* Iaf, han fragar om jag vet varfor han stoppat mig -ooooooh nej! Ena framlyktan var trasig! Visste jag om det? Nej (gjorde jag visst det :D). Okej.
Sen kilade han ivag a kollade upp mina uppgifter....tog en hel javla evighet a lite till...hahahaha! Holl pa a frysa arsle av mig...! Jaja, han kom tillbaks a sa att jag bara skulle fa en varning den har ggn ;Tack snalla farbror Polisen!!! Take Care And Keep Warm...You Too!!!! Det var ju skojsigt sa dar mitt i natten :D Har sparat papperet som jag fick lov att skriva pa....scrapbook!

Sen imorse nar jag kom upp sa berattade jag for Jen vad som hant...ojsan! Sa hon ringde Jim som e ivag a jobbar...vad kan han gora lixom! Jaha, a hur ska det har ga da...varken jag eller Jen kan byta lampor pa bilar...hmmm, men det maste ju bli fixat till helgen sa hon, iom att det e den bilen jag ska ha kvar hemma...hmmm! Vi tog saker i egna hander a bestamde oss for att ringe bilmekaniker'n (for att byta en lampa), men innan vi hann sa langt sa skjutsade jag Amy till skolan...nar jag sen kommer hem sa tycker jag att ena framhjulet pa Jeepen ser valdigt platt ut...gar in a sager det till Jen a hon undrar om jag tror att det gar att aka pa det till macken...Ja for fan det e lungt! Tjotjenaja! Jen kommer in lika fort som hon gatt ut....dacket var platt....helt platt...jaha, vad gor vi nu da???!!! Jen forsokte att pumpa i lite luft i dacket m kompressorn.....det resulterade i att kompressorn gick sonder...ooooupsies!
Jaha, vad ska vi gora nu da, vi kan ju inte byta till reservhjulet sjalva....hmmm, vi ringer bargningsfirman! Sa vi ringde dit a undrade om dom kunde barga varan bil till mekanikern....jo det kunde dom val, men vore det inte enklare om dom bytte dack at oss a sa kunde vi kora dit bilen sj??? oookej! Sagt a gjort...Jen akte dit m bilen a jag akte a hamtade Amy, sen for vi a hamtade Jen....bilen fick lov att sova over hos mekanikern....for nar han skulle laga varat dack sa var det ett stort javla hal i det...I don't know! Men vi kom fram till att det hade inte hant igar kvall, for da hade polisen sagt natt om det...Jen hade bilen imorse....hahaha...jag sager da det! Inte kan vi byta en lampa.....a tanker inte ens tanken pa att byta ett dack...hahhahahahha!

Det var det...nu ska jag forbereda mig for kvallens GA...det e SA spannande!!! OMGJESUSCHRIST lixom!

Ha det gott sa hors vi!!!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men lillesyster! Kan du inte byta däck??? Har inte pa lärt dig det? Kram

2007-02-16 @ 14:22:41
URL: http://jemafr.blogg.se
Postat av: Slimpen

Hahaha...kan a kan..d var lixom inte fragan om d..hahaha....Har i Amerika e d Simple life som galler...hahaha....vet faktiskt inte ens om dom har redskap till sant...hahaha...!

2007-02-16 @ 16:32:10
URL: http://slimpen.blogg.se
Postat av: Lillesyster

hahahaha you suck =) lite underhållning såhär på kvällningen! har fortfarande feber och har levt på piggelin i typ 3 dar nu =/...menmen d e gott d med! =)...
ta re lugnt me poliserna nu! puss

2007-02-16 @ 20:42:14
Postat av: carro

oj oj sara! drive careful :)

2007-02-17 @ 15:03:47
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0